Panassss

Wah!! n3 panas ni beb
Meh tengok
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Huhuhuhu ni status aku siang tadi la kan
Panas ooo doha 44'c tu
Masak kulit

Hahahahaha ni lak antara status kengkawan FB
Memalam buta ni
Malaysia pun tgh panas






Jom join Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!Jom kite klik2

15 Gtau jek:

Shiela Latif said...

seram lak aku bila siang malam panas ni...

Lelord said...

@Shiela Latif jaga anak2 wei...cian

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

ibu mengandung lg rasa cam apa terbakar..sgt2 panas..huhu

Lelord said...

@Lydia Miza(Aidyl Azim) ekekkekee sabar yek..dugaan ni

Ibu Darwisy Comey-Lotey said...

mmg panas cuaca sekarang..dgr cite minggu depan berakhirla cuaca panas ni..wallahu'alam

mummy_ayu said...

memang musin panas sekarang ni....

[p@kcikLie] : [ mamaDiana] said...

salam singgah dari PCL, mamdiana tgh bz...PCL balas kunjungan anda.

ye la lain macam je panasnya cuaca semalam..ade kena mengena kenaikkan harga gula kot..huhuu..

PCL NAK TAU je..ada Efek ke tak !

Mamamya said...

mmg sgt2 panas lah cuaca skrg....kesian kat anak2 yg x baik2 selsema n batuk...aku rasa mcm nak on jer air cond 24 jam....

ruby zaizi said...

global warming..kat Kl pon panas jugak..

Bionic women said...

memang panas ler bumi mesia ni sekarang..xleh tido malam, almaklum ler umah xder akon..huhu

alinac lover said...

sni pon panas kak~

akak..kalo yong pos hri khamis atau Jumaat bole ke kak?

lens dah ada..bunga pari je msih xckup stock..dorg lmbt sampai sket..

♥MiZz-siHa♥ said...

panas oo...

Farhan Zulhusmi said...

panas???
emm...
dugaan Allah kan...
InsyaAllah kita sama2 kuatkan semangat untuk bersabar erk..;-)

♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥ said...

kalo kat sini suhu 30 lebey opun dah rasa bahang lom lagik sampai 40 lebey tukan mesti lagik bahang

mzhany said...

a'ah lela, panasss sgt 2,3 hari ni. tido tu macam baru lepas jogging jer. berpeluh sakan...tak tahu la hai sekarang nih...

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in