Akhirnya Kini Pasti

Pehhh tajuk tak agak2 kan
Ni hah pepagi aku dh layan sinetron
Lama banget x tgk citer2 cenggini

Ehehehehee macam2 adaaaaa
Hmmm ok la kan ada gak la dari takde
Bulih la nak menghiburkan hati
Malam tadi tgk tru ipon jek
Lenguh tangan
Pagi ni pas darling g kije tgk tru lappy

Eh korang kat Malaysia tanah airku dah takleh view ek
Alah korangkan ada tv dah kat ruang tamu umah
Beso lak tu leh tgk
Kesian kami2 diperantauan tau


Jom join Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!Jom kite klik2

12 Gtau jek:

Ena said...

suka gak layan citer cinta melody tu.. tp rasa sakit ati manjang.. haihhh

Sari Yusa Ibrahim said...

ooo, akak tak minat layan online, bagi orang yang dok kat luar negara jerla, kesiannnnnnnn derang, hik3

Sha@Mama Tina said...

ohoho..aku pilih2 sinetron la nak tgk pun. byk yg menyakitkan ati jek ending dia..menyampah gitu..

Lelord said...

@Enabest gak tgk citer ni tadi

Lelord said...

@Sari Yusa Ibrahim ahahaha kak..ayat ko mmg xleh blah

Lelord said...

@Sha@Mama Tina haahhaa tu arr endng sinetron slalu mmg cengitu

alinac lover said...

ala baru thu huuu

zaidah said...

oooo suka layan sinetron rupanyer....

♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥ said...

la ni tenagh glamour citer cinta melody tu, tapi kita tak pernah tengok pun

azian said...

heheheh...
ingatkan pasti dah hamil....

Anawahid said...

gelik je beb citer nih... hero muka jambu x minat laa.. haha... wei, aku tgh kemaruk lyn nikita, trebaek beb!!... layan laaa... heee

norhidana said...

alahai sedihnyer....
takpe kak jnji dpt tgk gk..

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in