Mood Bermalas-Malasan

Hari ini hari malas sedunia
Wakakakakakaa bulih?
Sebab smlm dh makan banyak kan
Kan g kenduri umah CikZai
Menu tuan umah nasi minyak
MekJa buat laksa
Aku buat seri muka yg x berseri ekekekekkee
Pastu kek karamel yg manis,..adehhh
Lain2 ada kek pisang & kopok lekor Laila
Kuih lapis Kak Lina
Ahahahaha gambau xde yek...
Pas solat isya' berjemaah, wat tahlil
Semua dah serbu makanan

Hehehehe aku sempat snap ni jek masa baru kuo oven

Ni lak aku amik kat FB MekSue
Haishhh bulatnya la weiii
Huhuhu kena diet ni

Rini rebus ketupat mini pastu buat sambal bilis
Serunding member darling bagi
Layannnn

Jom join Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!Jom kite klik2

12 Gtau jek:

alexa yussida said...

cantiknyeee corak die

Lelord said...

@alexa yussida ahahahaha akak main taram jek ngan lidi sate

Nur Hawa Mohd Zin said...

awe baru makan nasi impit cecah sambal..heheh

Lelord said...

@Nur Hawa Mohd Zin best kan...

♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥ said...

wah sedapnya menu, teringat nak raya dah ni

mamalieyna said...

uuih meriahnya kaler kek tu..hee~

etiey.com© said...

tetiba teringin nak makan lemang pula... serunding tuh erk?

rATu kEBaYA said...

serunding ikan bilis tu memang bagi cabaran bg orang yg berdiet.. meleleh air liur dibuatnye

Lelord said...

@♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥ huhuhu ni kira pre-raya arr posa pun x lg

Lelord said...

@mamalieyna hehe ina konsep kalerpul

Lelord said...

@etiey.com© aah serunding daging

Lelord said...

@rATu kEBaYA tu serunding daging, bilis tu wat sambal jek

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in