Puding Jagung Silicon

Ni hah puding jagung silicon
Wakakakakaa korang ingat payudara jek silicon ek
Alahai org lain lama dh ngan silicon mould ni
Aku beli lama dah cuma x guna je
So dah alang2 ada wat tahlil umah KakHuda
Cuba arr wat puding jagung guna mould munge2

Jelajah bloh KakNor amik resepi puding jagung
Seperti biasa la kan kalau aku yg buat
Rasa sedap cuma kurang menawan aje...comot

PUDING JAGUNG
resipi: F&N MyR
sumber : K.Nor@SecubitGaram
1 cawan tepung kastad
1 cawan jagung manis
3/4 cawan gula
3 cawan air
1 1/2 cawan susu cair

Cara-cara
1.Campurkan tepung kastad, gula, jagung, susu dan air.
2.Lepas itu dikacau sehingga pekat dan berkilat di atas api yang sederhana hingga sebati.
3.Angkat dan sejukkan di dalam loyang atau acuan dan boleh lah dihias dengan buah ceri dll.

Jom join Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!Jom kite klik2

8 Gtau jek:

mummy_ayu said...

cantik je ayu tgk tu..mesti cedap gak tu..
rajin tu cooking & baking..try mcm2 resepi..best!!

Izan Ishak said...

kuning tu mmg menawan tekak ni..sedapnyaaa!

Shahayu said...

mmm dap nyer...kena cuba ni

rATu kEBaYA said...

yang penting rasa dia tu.. comot2 sikit tak per...

norhidana said...

sungguh comei...
rasanyer pun msti sedap...
rajin tul lah akak msk2
dana nih skrg nk mkn tp nk msk mls camne tuh

Mamamya said...

ea...ok jer puding ni...x la comot sgt pun....

Nur Hawa Mohd Zin said...

sedapnye kalu ada jagung tu...hehehe...tiba2 nak makan ais krim jagung la

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

best tu..
mkn sejuk2.. ghajin la kamuu.. =)
untung diimport ke Qatar..

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in