Tayangan Perdana


Huhuhuhu
Bukan ape pun...
Ni hah tayangan perdana bukak pose
Arini makan sensorang lagi
Aku wat laksa penang

Ni lak popia goreng
Al-maklum le aku kan dah ade taugeh hasil tanaman sendiri
Mcm2 isi popia aku ni...
Selain taugeh, udang kering, aku boh sekali oriental mix vege
Beli jek kat carrefour
Bukan nak puji diri sendiri sedapp ni
Lalallalalala...
Rencah udang kering mmg la sedap kan

Air lak oren Tang...
Dulu2 aku slalu minum Tang tapi tatau la ade lagi ke skang kat Mesia
Aku jumpe lak kat Doha..air Fanta pun ade kat sini
Mesia dah xde kot

Hah yang ni benornya lauk buka semalam
Lambat publish hehehhe

Sekian Terima Kasih
Muahahhhaa


16 Gtau jek:

larra said...

alololo..dah pecah dara dah..taugeh dia tu..hehheh..seme la umah kite pun ade laksa ..sehati berdansa namanya!selera tu cam sama je..kita pun baru dok cadang nk bat popiah...

Afizz said...

taugeh goreng tuh pakai taugeh yang tanam kat towel tu ke? :D

nieda said...

sedapnya lauk berbuka pose

rATu kEBaYA said...

sedapnya lauk... lama lagi ke dok kat doha.. ingat klu balik malaysia nak mohon jadi jiranlah.. hehehe

Nur Hawa Mohd Zin said...

nape makan sorg2? hubby ngan najla man? cian akak..tapi manyak betol juadah...sedap!

Ain said...

tengok laksa penang tu terus hubby ain request ngan bini dia....

hehehe....

Lelord said...

@Afizzdengan rasminya kan pecah dara hahahahha

Lelord said...

@Afizztepat skali...taugeh towel hehehhe

Lelord said...

@nieda alhamdulillah ni jek yg ade..kat mesia pya lagi sedap2 kan

Lelord said...

@rATu kEBaYA hahahha maap aje layek Cik Puan RatuKebaya....kite lama lagi kat sini

Lelord said...

@Nur Hawa Mohd Zin darling kije sampai umah 9.30pm jadi buka jek sorang..najlaa layan kartun

Lelord said...

@Ain so bukak pose rini laksa ke ain hehhehe

Nana said...

adoyai..dua2 makanan peberet aku leleh ni..

Lelord said...

@Nananyummm..nyummm

ibu_BatRiSya @wardah said...

erkkk..ermmm...ermmm..terliurnyer..

sweetie2010.blogspot said...

Baru jer kak sweetie rancang nak buat popia goreng, letak udang kering lagi sedap ker?

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in