Ahlan Ramadhan


Celebrate the holy month of Ramadhan

Tadi pas settle dokumen tuk ID kitorang jalan g Landmark Mall

Kat dalam mall ni ade carrefour gak

G beli barang2 dapo tuk bulan pose

Dari bahan basah sampai le bahan kering


Sebelum memborong tu kena la isi minyak dulu kan

Ni hah Sukiyaki Beef namanya...
Sukehati sungguh kami makan
Byk btul beef....ekekekekek

Pastu masuk sini lak

Bagi dak kenit suke-suki dulu
Sok dah start pose x larat nak kuo
Hehehhehe iyer ke?
Mau bengkak kaki aku kalau x kuo nih

Kat sini aku nak wish Selamat Menyambut Ramadhan Kareem
Wahai tetamu Ramadhan..untukmu Rahmat & Maghfirah,

Airmata Taubat, dendangan Tadarus, selimut Tarawih & bantal Tahajud.

Semoga Ibadah kita diterima dibulan yg penuh keberkatan ini.

Sama-samalah kita rebut peluang mencari & mendapatkan keredhaan dari Allah s.w.t..

19 Gtau jek:

Shiela Latif said...

selamat menyambut bulan ramadhan...

waaa org tue sejak dok kat doha pesen tudong pon ada lin sikit nampak...ekekeke

Lelord said...

selamat berposa tuk shiela gak...
ekekekkke ni tudung aku beli ms kat mesia lagi arrrr

HidrogeN said...

selamat menyambut ramadhan,
wah berpuasa kat sanalah ye tahun ni?

Lelord said...

Hidrogen :aah pose sini...selamat menyambut ramadan gak

nieda said...

selamat berpuasa...

Yan said...

cantek blog..
eh bile tukar ni???

well selamat berpuasa juger..

dieya said...

selamat berpuasa to u too! kat doha ada pasar ramadan?

Adyshariz said...

selamat berpuasa..jauh myambut ramadhan tahun ni.. moga2 puasa tahun ni diberkati Allah..

Zaidah said...

selamat menyambut Ramadhan....pose kat dohalah dia...raya kat maner nanti..

rATu kEBaYA said...

selamat perpuasa.. semoga ibadat yg dilakukan dapat dilaksanakan dengan hati yg redho amin..

Ain said...

selamat menyambut ramadhan untuk lelord sekeluarga...

mcm mana la suasana puasa kat sana erk....

Lelord said...

@nieda
selamat berpuasa tu nieda gak

Lelord said...

@Yan
tq yan..baru jek beberapa hari tuko..order ngan Whitey Mommy.

Selamat berpuasa jugak

Lelord said...

@dieya
hmmm sesama la yek dieya..bazar ramadan ek..hopefully ade la embassy anjurkan

Lelord said...

@Adyshariz
insyaallah aisha...sesama kite yek

Lelord said...

@Zaidah
aah zai pose doha, tapi raya balik mesia. lela balik 4 sept ngan dak kenit

Lelord said...

@rATu kEBaYA
btul..harap2 semuanya selamat amin

Lelord said...

@Ain
tq ain...selamat berpose tuk ain sekeluarga...
hehehe xpe nanti lela update

Ain said...

nak jemput lela join ga nie...

http://aindancontest.blogspot.com/2010/08/ayu-little-cottage-giveaway.html

hadiah menarik tau!!

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in