Alahai....Udang lagi


Hahahahaha
Nampak kan tajuk tu...
Udang lagi ok
Darling tersayang kata mau "Butter Prawn"
Ekekekeke katanya sedapppp
Walaupun cam goreng udang ngan telur hancur
Muahahahaha

X kesahh la untuk kekanda...
Adinda sanggup buatkan
Adoyaiii aku ni sebeno2nya xleh makan udang
Dulu kala mmg xde pape jadi
Tapi dlm 4 tahun lepas la mende ni jadi
Bukan selalu la kena..tapi kadang2 jadi
Makan udang nanti muka bengkak especially kat idung, bibir ngan jari
Kemain cekci bicir tebal oooo

So slalunya kalau agak2 nak pekena seafood kat Serkam
Aku standby pil alahan..heheheh
Tapi kan sejak dok Doha ni alhamdulillah x penah lak kena

Arini menu kami Butter Prawn hehehhee
Sotong goreng tepung ngan kangkung belacan




11 Gtau jek:

Ena said...

wow,

memg terangkat abis la..

dieya said...

wahhh ini betul mcm makan kat serkam! butter prawn dgn sotong goreng tepung tu mmg wajib order.
eh kat doha pun ada kangkung ek?

JaJa'Z said...

dieya ni wat lawak plak..hehhe a'ah ek..kat doha ada tanam kangkung ek..hehhehe..sotong goreng tepung memang best kalau dapat yg rangup2..tapi jaja pernah makan kat satu kedai tu..diaorang buat ala2 jemput dah..tebal kemain tepung dan tak rangup langsung...

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

wow.. yummy!!
beshnyer, x sesia la somi bw pi sana..
import best chef lg tu.. =)

BIONIC WOMEN said...

butter prawn ag...waaaa..comform sedap sampai en somi mintak ag..
najla masak aper semalam?hahahah
udang kat doha x tercemar macam udang kat Malaysia kot, sebab tu x alergik..haha..
Mak kita kata, kalau x kasi alergik, buang urat tengah2 udang tu..yg warna itam

Lelord said...

@Ena ekekekekke terangkat beb

Lelord said...

@dieyahahahhaha cam kat serkam kan seb bek akak x masak ketam blackpepper...
ishhh ade akak tanam sila jgn percaya

Lelord said...

@JaJa'Z sini ade jual tp jarang2 la...bayam merah banyak tp akak x mkn... sayuran daun & herbs byk tp tatau la mende muahahhaha

Lelord said...

@♥Leily|Ummi Alya Husna♥ ujung tahun amik bonus...mcm2 masak dah ni hahhaa

Lelord said...

@BIONIC WOMEN sini sumernya fresh... ooo iyer ke buang urat

Shiela Latif said...

selap...selap..nak sikit... ;P

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in