Agak-agak Nak Marah Kat Sape Nih


Ni meh tengok pen ni dah bercerai-berai
Korang rasa angkara sape ek??
Dak kenit kah?

Ni tengok lak kat baju kaler oren ni
Ishhh line ni bersinar2..silau... buat sakit mata aku
Dan hati aku sama sakit

Adoyaiiiii
Tengok le baju koje laki aku ni...
Kena ink Parker....
Yang aku sakit ati pen ni aku yang bagi masa besday dia bulan 2 ritu
Limited Edition lak tu..xde la mahal sgt pun

Agak2 kan aku nak marah diri sndiri pasal x check baju masa masuk dlm mesin
Atau marah darling pasal dia x kuokan pen dr poket kecit celah bahu
Aduhhh dulu masa Petronas aku hangin kat dia gak
Biler basuh coverall kuo la segala kertas hancur..tisu dr dlm poket
Bertabur2 biler kuo dari mesin
Kalau ade duit ke sedap sket..ni kertas

Adoyaiiiiiii xde mood nk masak bleh
Hahahhaha


6 Gtau jek:

larradanish said...

alololo..memang sedih jugak kalo cenggini..dah le pen adiah besday n limited pulok tu..dah tu nk kene ilangkan ink kt baju tu.
ko cuba la idea ni..aku copy paste je..kt internet.x tau mujarab ke idok >>>>>>>>>>

Boleh cuci ngan syampoo... jgn terus gonyoh bior kejap dlm 5 mint pastu berus cam biasa insyaAllah boleh. Kalau tak boleh gak cari serbuk pencuci oxygen rendam ngan air suam...rina pernah pakai serbuk yg dlm bekas biru...Oxy...apatah mmg berkesan. Yg dlm iklan tv tu tak power sgt tp boleh jugalah. Takyah letak sabun letak serbuk tu je. Ini gerenti boleh keluar. Baju sutera pun boleh try petua nie... Gerenti tak rosakkan baju.

BIONIC WOMEN said...

hahahah..no komen..
xtau ler nak lepas kat saper kemarahan itu..hahaha

xkan sampai x berasap dapur kot..huhu

try sabun mandi buku tu..tonyoh2..biar kering, dah tu baru berus..kalau kat malaysia ni ada sabuh cap buruh tu..handal sabun tu..haha..saner ader ker?

Lelord said...

@larra macehhh nanti nak try la..ape2 syampu leh kan

Lelord said...

@BIONIC WOMENx penah dgr pun sabun cap buruh...minyak cap buruh ade la ekekeke...

JaJa'Z said...

dan2 marah sampai tak nak masak..apa kess..hehhehe..mujur la laki jaja jenis suka kuarkan sendiri barang2 dr dalam suar dia...

mummy_ayu said...

alahai.panas hati sampai tak lalau nak masak...

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in