Biler Boring Katanya....


Ape diaaa.....
Ishhh bukan aku yg boring
Ni adik aku yg berkata2 la
Aku masih maintain cuma x sabor nakbalik raya ni

Najlaa mesti suke ni
Adik aku buatkan pensil case
Siap boh nama lagi


Ni hp case pun ade..
whoaaa ade ladybird skali
Aku nak mintak satu la
Adik aku buat suke2 jek
Pastu kengkawan ce'gu2 kat skolah dia kata cam comei jek
Makanya dia mulakan operasi tuk tambah duit beli bunga api

Kalau ade sesapa mau order gtau la


10 Gtau jek:

Nur Hawa Mohd Zin said...

comel kak..

BIONIC WOMEN said...

wahhhh..baiknyer marketing strategi..hehe..ni dapat braper percent upah promote mama najla?haha
but shumelll ler yg ada ladybird tu.

Mia Liana said...

hmmm cantik...

sweetie2010.blogspot said...

Salam Lela,

Balik berhariraya kat Malaysia ker...

kreatif juga adik lela..cantik buatannya..kemas.

AishaAminudin said...

rajin ade lela wat mene camgini.. untung najlaa dpt mak sedare kreatip

Lelord said...

@Nur Hawa Mohd Zin akak mmg comel heheh

Lelord said...

@BIONIC WOMEN muahaha mktg strategy la sgt kan

Lelord said...

@Mia Liana hehehehe

Lelord said...

@sweetie2010.blogspot salam kak..lela balik 4hb-21hb...hehehe dia dr zaman blajo suke mende2 camni

Lelord said...

@Adyshariz hahhaaa untung najlaa ade auntie naynab dia...ekekek ape la nak belikan tuk eisya, kazen najlaa pasal najla dpt pencil case :)

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in