Wahhhh Jumpe Lagi....


Pagi tadi kuo g Ansar Gallery, City Center

Kuo bukan nak beli barang sangat pun

Darling ajak g CC nak amik cheque book kat QNB

Aku follow je....


Kat Ansar ni saje jek belek2 barang tup tap tup tap jumpe

INI


Aku suke ni leh cicah air..
Dak kenit suke gak...

DAN INI

Ini la yang paling dak kenit suke...
Hahahhaha amik ko ade 100 bijik


7 Gtau jek:

Fara said...

biskut gula...nyum nyum cicah air teh memang sedap...kat sana berapa rege sepeket tu kak?

Ena said...

a'a ena punsuka gak.. tapi anak2 ena ni tak leh mkan sangat biskut tu sbb nanti jadi bertambah2 aktifnya.. lompat sana sini.. maklum la dah sedia aktif p tambah lagi tenaga lagi la haru kan!. sudahnya beli biskut tawar je la.. uhuk!

Marsha~ said...

hehehe.. kau ngn najla mmg obsessed ngn ladybird ek??? tp comel gak..

Lelord said...

@Marsha~ huhuhu ok la kan ladybird jek..dari ko obsessed ngan coach..whoaa mahal

Lelord said...

@Farasedapkan cicah air...sepaket QR7.75 lebih kurang RM6.70

Lelord said...

@Ena kami mmg suke xkira ade gula or xde gula..sume belasah...nyummm

FloEllen said...

wah sedapnya tu..makan ekgemaran kami sekeluarga juga sis...kena buat kat malaysia ker tu...best...

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in