Aiks 500gram Jek


Huhuhu baru leh on9 bagai

Adeh siang tadi FB aku ni ntah apetah

Pasal aku men game kat FB kuo lak comand

Soh delete cookie...hahaha cookies aku tau la

Aku pun follow aje la

Hamek ko terus x beoperasi FB, email, blog pun xleh bukak

Adoyaiiii moody

Aku bantai tido.... kul 3 lebih bangun nak masak la

Karang ade lak yang buka pose ngan kurma aje...


Huhuhu ni tadi saje la bukak gak tenet

Dgn harapan leh jalan le FB dan yg sewaktu dengannya

Punah harapan...

Heheheh pastu aku yg bijak bistari ni pun cuba g kat tools

Aku pun unchecked cookie

Taadaaaaa berjaya


Pasal mood x berapa baik disebabkan xleh on9

Pastu lak lauk dah xde aku masak je ape yg ade


Goreng kacang panjang ngan udang yd tinggal bape ekor huhuhu

Ni lak King Fish sira lada merah

Dan inilah hasilnya
Naik 500 gram

Siang tadi aku timbang berat 50kg jek

Ekekekeke sejak pose ni berat aku di siang hari 50kg
Pas buka pose jadi 51kg
Hahahaha arini jek 50.5kg
Agaknya disebabkan lauk sikit bercampur lak ngan moody



3 Gtau jek:

kerangRebus said...

King Fish sira lada merah?wah xde mod pon stil cm sedap je lauk..kalau menu ni tukar ikan kepada aym bleh ke?~~i xmkn ikan lor..haisy

Lelord said...

@kerangRebus bleh je...selalu kan kite wat ayam sambal tu guna lada kering kan. skang tuko la pada lada meah idup tu ngan bawang..boh belacan sket

Sha@Mama TinaAzra said...

king fish tu ikan mende?

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in