Dia Ajak Aku Main La Wei...



Adoyaiiii
Dak kenit ni..
Ade ke dia ajak mama dia yg gedabak ni men slides

Dia paksa gak aku naik...
Hahahhaha xyah naik tangga pun
Leh terus slides ape
Ni dia pya turn

Gelak2 dia tgk aku men gelongsor kecit dia ni
Hhahahahah muat okey aku parking punggung

Darling kije kalau x kompom dia soh papa dia men gak
Hehehehehe mana nak muat

Caayaaanggg mama...


9 Gtau jek:

Nur Hawa Mohd Zin said...

hahah...layan kan aje lah kak...dah dia tak da kawan

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

alahai comelnya dia....

mama dia lagi tercomel...

rindunya nak tatap pic sis, akhirnya...tercapai..so sweet

Marsha~ said...

hahahaha.. kau bebaik.. patah kang tak raya ko... nguaahahahah..

suriajingga said...

kalu aku ada...sure aku join...hehehe..biar pun aku tau muat2 je bontot aku....wakakaka

Lelord said...

@Nur Hawa Mohd Zin huhuhu ni mmg tgh layan la...aritu dia soh akak dok kat atas motor goyang2 tu

Lelord said...

@Siti Ruhayu Ab Rahman hehehehe comel ek...

Lelord said...

@Marsha~ tahan ooo menan ni...

Lelord said...

@suriajingga ekekeke xpe che'su kalau ko dtg sini nanti ko leh men puas2

sweetie2010.blogspot said...

Happy jer Najla. Kalau tak minta mamanya main sapa lagi dia nak ajak ya.

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in