Sape Punye Ni Mama??


Ekekekke tadi najlaa terkezut tengok tembikai nih
"Sape punya ni mama?"
Aku pe lagi soh la dia posing
Tengok le kejakunan dak kenit
Aku semalam masa beli pun jakun jap..
Mana penah tengok beso camni

Ntah ape yg dak kenit belek



Ade niat nak makan ngan kulit2...
Sabar ek jap g mama potong

Sape lagi berat gaknya kan????



16 Gtau jek:

Marsha~ said...

pergghhh... ni laki aku tgk ni meleleh air liur dia.. dia suka nau buat air tembikai...

Lelord said...

QR6 jek sebijik ni nyah...
dak kenit ngan laki aku suke arr, aku x mkn buah ni

Amir Izzat said...

fuh! besar tol... kalau buat jus..fulamak! kompem sedap nie..kih3

Lelord said...

masa belah air ni banyak btullll....
manis sgt, akak jamah sket jek

Mamamya said...

wahhhhhh....besarrrr punyer...(cam iklan maggi lak..hehehe)

tp mmg besar sungguh la...klu bulan pose mmg puas makan ni.... ;)

rynas said...

mak aiii besonya tembikai sama beso ngan Najla..makan seminggu tak habis ni

~ Lady ell ~ said...

kalo mkn sebijik ni,gerenti kencing tak menahan...hahaha

Zaidah said...

bulan pose buat air sedapnyer....yum2...

Lelord said...

Mamamya : huhuhu beso..murah...

Lelord said...

Rynas : lagi beso dari najlaa pun ade tau

Lelord said...

Lady Ell : adoyaiii cam x larat jek mau mkn sebijik

Lelord said...

Zai : Hmmm pasni buat kan darling ngn dak kenit jus tembikai la...

Ena said...

tembikai apa tu erk? isi dier merah ye lela mcm isi tembikai kat Msia.. Ena pun jakun gak nie..

baincardin said...

Salam Jumaat.

Mcm mana nak dpt kawalan malaikat? Jom kita hayati bersama! ^_^

Wife Mr.Em~Ibu Mr.Aqil said...

Mak aihhhhh mama... besor nye.. mcm besor baby jer...

juanita aka tetikusrusak.net said...

uishh..takut saya tgk la

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in