Dah Lama Tak Berjemaah Bersama


Salam semua...

Nak tanya la...korang selalu ke solat jemaah ngan kuarga

Aku kan dah lama rasanya x jemaah

Ni bulan ramadan ni nak g terawikh pun susah kat sini

Jauh nak jalan g masjid...ni bukan alasan tau

Tapi aku pun x biasa lagi ngan tempat ni

Masa kat melaka dulu pun aku slalu buat sndiri jek kat umah

Darling kan kije shift tu yg susah tuk aku gerak

Kalau kat umah mak senang surau dekat jek


Hmmmm cakap pasal solat jemaah ni

Tadi pas buka pose dapat la kami maghrib sesama

Dak kenit pun cam biasa la ngan tudung n sejadah kecit dia

Kemain bising lagi mulut dia ikut ape yg papa sebut


Tapi aku mmg xleh nak lupe masa dia mula belajar nak ikut solat dulu

Hahahhahaa darling pya la menahan gelak

Tapi akhirnya terlepas juga masa rakaat ke-2

Dia ikut kuat2 ape yg papa dia baca

Bagus anak mama rajin solat


Tadi kitorang bukak pose ngan Nasi Goreng Kampung aje

Aku buat skali telur mata

Pastu daging tu aku perap ngan rempah shawarma n grill

Sedap gak rempah ni

Ni meh aku tayang menu arini





4 Gtau jek:

zulkbo said...

salam...
alhamdulillah..
selalu lah berjemaah bersama
ahli keluarga..merapatkan hubungan
di samping mendapat keberkatan..
ermmmp..sedapnya nasik goreng tu..he he

Shiela Latif said...

sedap gak menu diatas nun...

Fara said...

meleleh tgk menu akak tu....

sweetie2010.blogspot said...

Salam Lela,

Bagus berjemaah bersama tu. semoga keluarga diberkati, hubungan suamiisteri semakin rapat, rezeki melimpah ruah.InsyaAllah

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in