Geledah Dapo Lelord


Hahahaha tajuk dia
Cam ala2 projek Ben lak kan
Ni hah nak nunjuk dapo
Atas permintaan okey
Ekekeee Hani nak tgk dapo umah ni
Kat sini kan dapo pakai karen

Tadaaaa...ni la ruangan dapo tuk aku bersilat

Ni dia dapo karen... ade 5 burner

tu yg cam bercermin tu oven...kat situ la aku slalu bakar roti mentega
hheheeh bukan aku uli roti tau..tapi roti keping tu aku boh mentega...
tabur gula..bakar

Okey skang tayang makanan berbuka tadi
Oleh kerana aku sorang jek
So xyah hidang2 le...
Sume aku masuk pinggan makan aku jek

Ayam goreng rempah, asam pedas pari, telur masin, goreng kobis

Ni lak karipap kentang...
hahahha x penah aku wat karipap seumur idup
Senget-benget...kelim sndiri jek..
walaupun agak huduh rupanya tapi sedapp
Amik resepi kat Kak Yatie



20 Gtau jek:

lili said...

Saya sgt suka karipap=)

Lelord said...

@lili hehehhe ni td guna kentang jek..kalau guna keledek lg best nih

Sha@Mama Tina said...

lawo dapo ko lord..ske2

Lelord said...

@Sha@Mama Tina aku pun suke dapo ni along....nanti kat umah klebang aku soh darling wat camni la

Ena said...

cantiknya dapur tu.. heheh.. umah kita guna 2 burner jekkk.. huhu.. so tak leh nak cepat2.. kalo nak cepat terpaksa buka dapur gas pulak.. tu pun baru 4 burner.. huhu..

ok la kan.. makan sorang2 senang.. tak yah susah2.. mana dal tecit tu?
ok la tu rajin juga la nak buat karipap tu..

mamalieyna said...

lawanya daporrr...bestnye..harus bersemangat berkobar2 time masuk dapur ^_^!

uhhu, berbuka sorang2, takyah hidang2 kan..^_^

Adyshariz said...

dapur tu cantik, nak beli tapi kene pikiq 100x.. takpe karipap x cantek, tapi sedap, dr aku yg buat cantek tapi x sedap..huhu.

zue @ annaleeya said...

lawonya dapo dia.. luas lak tuh... mesti bersemangat jer nak masak kan???

selamat berpuasa..!!

rATu kEBaYA said...

karipap biar rupa tak cantik tapi dapat rasa yang nikmat.. tapi lauk2 kat pinggan tu memang menyelerakanlah..

Usop said...

time puasa ni buka kira cantik ker tak cantik semua makan kalau tengok semua sedap jer.... hehehehe

sweetie2010.blogspot said...

seronok bersilat kat dapur camtu, luas dan moden.

Ha..buka puasa sorang2 jer ker..sedap lauk2 tu.

larra said...

memang santek dapur hang lelord!..tu yang aku tengok selalu berasap jek dapur tu hhehehe..kira ok la tu keripap rupa camtu..janji sedap!hehhe

Lelord said...

@Ena mahal ke murah ek...dulu katau kat tesco selalu nmpak kat tgh2 tu ade jual tp x penah nak tya

Lelord said...

@mamalieyna aah btul2 bersemangat beb...tu yg skang rajin masuk blog masakan...sy budak baru blajo

Lelord said...

@Adyshariz ekekekeke rupa x cantik tapi sedap kan..lenkali nk cuba dgn pakej lak cantik dan sedap

Lelord said...

@zue @ annaleeya samat pose gak...mmg ade aura la dapo ni

Lelord said...

@rATu kEBaYA hehhehe kalau dapat kebung masak asam lagi best..ni pari kureng sket..papa yg suke

Lelord said...

@sweetie2010.blogspot btul kak...luas tu yg paling suke..kt umah sndri dapo kecit

Lelord said...

@larrahehehhehe macehhh sume puji dapo cantik

suamihanyisterizuki said...

Huhuhu, baru berpeluang nak komen, dah tgk dr tengahari td.

waaa besh 5burners tuh. hany nye 2jer. hehehe tp besh kan...

tengkiu yer sharing is caring ;)

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in