Masak Juga Akhirnya....


Ahaaa jgn korang ingat aku x masak ok

Walaupun N3 sebelum ni ade statement dah xde mood nak masak

Tapi masak juga akhirnya

Hahahhahaha

Arini aku masak Nasi Beriyani Udang, aku goreng gak udang tuk darling ratah

Ayam goreng tuk dak kenit

Air lak tadi wat teh limau suam...coke tidak ketinggalan hhhee pembasah tekak

Seperti biasa pas jelajah blog CMG

Aku berkenan ngan menu ni...

Best arrr CMG macehhh ek


Hehehehe xde hiasan pun

Ni lak nasi kerabu, member pintu 601 bagi

Tadi member kat sini g Bazaar Ramadan kat Hyatt Plaza

Anjuran Embassy....

Oleh kerana darling membuta pasal kepenatan maka x dpt la pegi

Takpe next week bleh pegi pasal tiap jumaat aje ade bazaar

Kuih ni pun kawan aku bagi...tadi ade koci tpdarling dah belasah



9 Gtau jek:

Whitey Mommy said...

akk... kat sana pun leh merasa juga nasi mesia kan? hehe ramai ya peniaga mesia juga kat sana?

Lelord said...

@Whitey Mommyisteri2 kat sini la yg masak wat jualan hehehhee

Fara said...

dlm mood xnk masak pn jadi beriyani. terror la akak masak. cayalah

Ena said...

tak mood pun leh masak nasi beriani udang? dasyatnya... cayalah..
sedap pulak tu nampaknya..

EiJa ZaQuaN said...

wah sedapnya kalo dpt mkn nasi beriyani udang ni..hehee..

Lelord said...

@Fara hahahaha lom terer lagi...ni masih guna rujukan, kalau dh terer xyah tgk pun main campak jek jadi mcm otai2 masakan tu

Lelord said...

@Ena nampak cam sedap kan..tapi kurang garam heheheheh kalau x lagi sedap..pasan jap

Lelord said...

@EiJa ZaQuaN pe kata arini buka ngn nasi beriyani udang..masak sndri hehehe

larra said...

syukur kawan aku ni leh jugak merasa menu menu mesia..amen...

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in