Mee Udang Pengat Pisang

Aisehhh skali baca tajuk n3 cam mee udang boh pisang lak kan
Hahahhaha tatau nk boh tajuk menda benonya
Hari ni pepagi dah g bekpes mekdi
Rasanya cam seminggu skali kompom kitorang g
Cam biasa aku ngan dak kenit akan amik Sausage Mc'Muffin

Pastu g Lulu carik ape lagi barang yg kurang dlm dapo
Rini x masak nasik beras abis hahhahaha
Mmg tujuan nak g beli beras ntah camne aku lupa lak
nak amik kampit beras
Jangan la korang percaya beras aku abis,
ada lagi lepas arr skali masak kot
Tapi malas pasal kat umah ada mee kuning
Menu lunch tuk tekak kami anak beranak Mee Udang

Memang nmpak cam x berapa berseri kan mee udang ni
Takde telur takde tabur bawang goreng xde taugeh
Macam2 xde ni
Meh explain sesatu yek
Telur xde pasal tgh rebus telur tetiba meletop lak
Pelik dan hairan kan
Lain arr kalau rebus sampai kering air
Bawang goreng takde pasal aku malas nak goreng huhuhu
Taugeh xde pasal td kat Lulu Hypermarket mmg xde pun

Pengat pisang lak ni kali kedua aku buat
Sedapppp
Hahahhaha sendiri masak kena arr puji



Jom join Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!Jom kite klik2

12 Gtau jek:

Sari Yusa Ibrahim said...

pehhhhhhh! Nasib baik ada udang beso, naik jugaklah seri dia, wakakakah!

Lelord said...

@Sari Yusa Ibrahim hhahaa tu arr pasal

Bionic women said...

berseri jugak sebab udangnya demok2.huhu..
telur tiruan kot tu yg pecah..huwahauhau

Shiela Latif said...

nak udang besor seketol lingg?

Lelord said...

@Bionic women hahhahaha samai jugak rupanya telur tiruan kat sini

Lelord said...

@Shiela Latifhehhehe bleh2...penat g mancing udang

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

nyum2..suka mkn mee udang.pengat pisang lak menu kegemaran miza dan anak2.smgu sekali menu wajib tu.miza suka mkn sejuk2..slurppppp

dieya said...

hahaha betul laa k lela.. sekali baca mmg ingat mee udang letak pisang!

Lelord said...

@Lydia Miza(Aidyl Azim) sedapkan pengat pisang...boh skali sagu nyummm

Lelord said...

@dieya ekekekekee tp cam best lak bunyiknya

kiesya said...

hye! Nice blog..feel free to follow,mekaseh =)

http://www.duniakiesya.blogspot.com

Mrs Nury said...

Walau telur direbus meletop, bawang goreng tak ada, rupa mee udang tu tak berseri tapi disebabkan udang yang besar tu pasti jadi mee udang jugak N pasti sedap..!

hhmmm... abis tak? kalau abis tu kompon sedap :D

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in