Biskut Makmur & Kek Cipon...Lagi

Hehehhehe hai semua
Mood agak merundum sket
Ni sumer gara2 aku vacuum umah pagi tadi
Ntah camne tengah tertonggeng2 nak vacuum bawah sofa
Tetiba tertolak lak button yg kuo angin
Kemain kuat munyik
Panjat boboi hehhehehee
Eh bukan boboi aku la yg terperanjat
Tatau kenapa perut terus sakit
Sampai la dah petang ni perut masih sakit
Macam x related langsung terperanjat bunyik angin vacuum dgn sakit perut
Tapi tu la hakikatnya
Ke perut aku yg terperanjat

Hah berbalik kepada tajuk entri
Biskut makmur alahaii sedapnya la kuih yg Kak Mas buat ni
Ritu ada dah citer kat SINI
Tak sangka lak rini dapat lagi biskut makmur
Huhuhu CikZai, datang Doha nak g soping nak balik Mesia la katakan
Singgah skali umah bawakkan order aku 2 bekas tu
Hohohohohoh sukanya sambil nonton leh kunyah

Pastu lak tetamu nk datang laju2 aku buat kek cipon
Dak terer dah ni kali ke-3 aku buat
Meh baca kat SINI
So jamu CikZai kek aje la


Jom join Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!Jom kite klik2

10 Gtau jek:

Shiela Latif said...

uuuuuu....tanjat boboyyy....uuuuu...

Bluewendy said...

mama...sedapnye..=)

Lelord said...

@Shiela Latif kahkahkah siyes beb otot perut aku terkezut ni sakit arrr

Lelord said...

@Bluewendy heheheh sedappp

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

mmg klu terkejut pewut sakit..moga cpt sembuh ye lela..

uik..senang ke wat kek cipon tu?wahhhh pandainyer lela..

Lelord said...

@Lydia Miza(Aidyl Azim) tu la harap ok la cepat, hehehhe mula igt cam susah wat kek cipon ni senang je rupanya

LiLy @ MumMyQiStInA said...

mesti perut terkejut dgn angin vacum tu.. ;)

Kak Aya said...

urat perut tersentak tu...kena urut2 sikit bagi kembali pulih...

Mama Zharfan said...

nampak sgt sedappp!!

norhidana said...

biskut makmur mmg sedap, kalu tambah ngn biskut sugi pun best kak hehehe... nsb lah raya nnti dh abis pantang hehehe...

rajin btl akak bt kek span tu,dh makin teror katakan hehehe...
alahai sian urat perut akak yg tepanjat tu ek

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in