Berakhir Sudah KFCM & Elia

Banyak status FB dah up
Begitu juga di blog-blog
Begini rupanya kesudahan percintaan dan pertungan mereka



“SEBENARNYA, saya tampil membuat kenyataan kepada MA kerana tidak mahu perkara membabitkan saya dan Elia berpanjangan. Selepas berfikir panjang dan berbincang bersama keluarga, saya perlu memberitahu peminat mengenai perkara sebenar.
Saya tahu cerita mengenai saya bersama wanita lain tersebar luas dalam pelbagai laman web dan blog. Begitupun, saya ingin menjelaskan semua itu tidak benar. Saya bukan kaki perempuan atau ‘playboy’. Semua itu adalah tuduhan yang tidak berasas.

Tadi terbaca kat blog Bulan Purnama
Tiada jodoh nak buat camne
Mungkin ini jalan terbaik dari berbalah
All the best untuk Khairul Fahmi dan Elia Harmelia

5 Gtau jek:

Puan Kutu said...

syg seribu kali syg..:)

CIK PARO! said...

tiada jodoh antara mereka berdua..

Unknown said...

hope mereka dapat bersatu kembali..huhu...

Salina@IbuAqil said...

Kalau dah benar jodohnya.. Tak akan kemana.. ;)

tiefazatie said...

sian kan..sedih nie..tp kalu dh jodoh..xkemana gak kan..

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in