Stabilo Free Sample

Sapa nak pen?
Redeem Stabilo Performer KLIK
Tak sabar lak rasanya
Korang apa tunggu lagi

14 Gtau jek:

notti netti said...

haaa? betoi ka?

kasih suci said...

nak try jugak la..hihihi

Mama Zharfan said...

rasanya dh register last week or some time ago--ingat2 lupa ehheh

zaidah said...

betul ker....

Mamamya said...

aku dah join..anak2 aku mmg guna pensil n kaler brand stabilo n aku sgt2 puas hati dgn qlty dia....

eB ezrin said...

yer ker nih?

Lelord said...

@notti nettibetoiiii tu kat wall stabilo ada yg dh dapat

Lelord said...

@kasih suci try jgn tak try

Lelord said...

@Mama Zharfan heheh suzi tgu masa je la posmen anto ke umah

Lelord said...

@zaidah btul la kot pasal kat wall stabilo ada yg ckp dh dapat

Lelord said...

@Mamamya hehehe good2 aku mlm td along yg gtau

Lelord said...

@eB ezrin ekeke cer try

ZaiRi-MiZa said...

lela...nak jugak!!!miza suka guna brand ni

Nur Hawa Mohd Zin said...

lama betul tak pegang pen..hehehe...padahal baru sabtu lepas kot

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in