Bekpes Spesel

Yuhuuuuuuuuuuu
Selamat pagi Doha, Selamat Petang Malaysia
Alhamdulillah baru jek bekpes

Tadaaaaa menu spesel Paru Berlada
Semalam Ummi Ikhwan bagi paru sket
Makanya gigih la malam tadi merebus
Pagi ni hiris2 dan goreng kemudian sira sambal

Nasi lemak aje.....
Timun ngan kacang?
Hahahhaha xde dalam simpanan

Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Jom suka suki vote mama & join GA

18 Gtau jek:

ajumohit said...

haduiii bestnya tgk menu ni, sib bek baru pas lunch taw!!! HEHEHE

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

wahh sedapnyer...

cik Jue Aka Ibu Farisyah said...

sedapnya.....suka sangat2

mummy_ayu said...

yum yum..best nya....

Lelord said...

@ajumohit ekekekkekee rini lunch ape aju

Lelord said...

@Lydia Miza(Aidyl Azim) hahahha 1st time masak paru, selalunya pandai makan je

Lelord said...

@cik Jue Aka Ibu Farisyah paru goreng biasa pun lela suka..tp yg nipis2 la

Lelord said...

@mummy_ayu nyummmm tp chef ayu masak lg best kan

Mama Zharfan said...

my fav ni :) tapi tak reti msk :p reti mkn ajer ;)

::NureeN:: said...

tergugat la tgk walaupon dh petang.. tp asben x bg nureen mkn paru @ organ2 dlm.. tp b4 ni mmg mkn, sejak 2 menjak ni jerr x ehhee...

mama shifa said...

kecurla pulak
mama shifa puasa ni

zaidah said...

sedapnyer.......

Lelord said...

@Mama Zharfan i pun ni 1stb time cuba seb bek sedap :P

Lelord said...

@::NureeN:: tu la ada gak org x makan organ dalaman

Lelord said...

@mama shifa huhuhu cari je kat pasar malam

Lelord said...

@zaidah wakakakkaa bajet sedap..tp mmg sedap

Bionic women said...

kita x makan paru, camner rasanya ek??? kita memang xleh makan yg dalam2 ni, hati, limpa, perut, jantung segala mcam, akan muntah automatik, dari kecik macam tu

Mamamya said...

aku semalam pun buat nasi lemak gak....:) paru sambal peberet sepanjang zaman tuh...suka sgt2...

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in