Telekung Kanak-Kanak

Hai uols
Ops!!  jangan la ingat aku wat bisnes lak yek
Ni hah cer korang tengok
Comel aje kan telekung kanak-kanak


Geram je aku tengok


Memang sesuai la tu anak-anak
Dari awal ni la nak ajar dorang solat


Ni gambo full yek


Sesapa berminat klik aje banner atas


5 Gtau jek:

Salina@IbuAqil said...

Alahai mama!! Comelnya!! Kita x ada anak dara mama.. HukHukHukHUk!!!

Zyash said...

Adik saya punye telekung pun lebih kurang mcm nelah...comel...huhuhu

Puan Kutu said...

comelnya...utk mak budak ada tak?nak beli jugaklah..hehe

Bionic women said...

dhiya pun ada macam ni, kita beli kat rantau panjang rm10..tapi dah lama ler..setahun lepas kot..

Citarasa Rinduan said...

yes.............
sama mcm umai punya..
ayu beli tahun lepas.. hujung tahun bulan lepas..
hehehe..
tak sangka, kita ada aura yang sama...

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in