Ketagihan

Aduhhhh mmg ketagih dadah dah ni
Mula-mula dulu kat SINI je
Sekotak je baru nak mencuba kannnnnnn
Pastu berlarutan ketagihan sampai ke SINI
Hambek ko 2 bekas aku tala
Ni yang baru dapat stok pagi tadi 3 bekas

Huhuhu sekotak ada 50 biji
Darling punya ketagihan biasa2 jek
Aku yg mmg addicted gilos ni

8 Gtau jek:

Kalamhati said...

Amboi!hehe makmur sungguh la seisi keluarga Mama Najlaa..hehe

tak pepasal kang akak lak yg ngidam ni..hehe

Lelord said...

@Kalamhati hahaha kakwan kat mesia senang cari

caliph shuriken said...

nk msuk musim kuih raya x lama lagi, hikk...

Puan Kutu said...

eh belum raya dah ketagih.hehe...

mummy_ayu said...

cedap tu..bila makan tak ingat nak stop yer..leka jer..

Nur Hawa Mohd Zin said...

pergh...belum raya dah habis berbekas2 ni

Izan Ishak said...

alaaaa kak. sedapnya biskut makmur. ni yg jadi mengidam nih.

EZAN IDMA said...

manisss

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in