Bagaimana Mengatasi 5 Perangai Anak Yang Enggan Tidur...

Untuk anda semua!!!
Selamat mencuba hehehhee

Hmmmm bab bangun nak susu tu najlaa kadang2 ada gak le
Pasni leh cuba bagi air masak jek

Jom join Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!Jom kite klik2

12 Gtau jek:

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

lena je tgk najla tido~~cumil

ajumohit said...

kamu bagi tido katil empuk mmg la liat skit nk bangun leleord hehehhe

Lelord said...

@Lydia Miza(Aidyl Azim) huhuhu baru seminggu tido katil sendiri

Lelord said...

@ajumohit hahahhahaa

ct N honey said...

anak ct kalau waktu malam mmg senang tidur,tapi bila suruh tidur waktu petang..susah..sesangat...

Bionic women said...

cantiknya katil najla..hehe
lena jer tgk najla tido..tenang jer kan???

Asrul "iLham" Sany said...

bagi baby minum susu n kacang...

membantu gak

;D

Piasara said...

"ank2 akk ms masih kecik dulu,punyalah susah nak tido,tido siang payah tido mlm pun payah..skrg ni dah beso2 tkde masalah..."

Lelord said...

@ct N honey najlaa skang tamo dah tido siang thn lepas dlm kul 2 ptg camtu tido arr dapat arr 2 jam.

Lelord said...

@Bionic women heehe dhiya tido ngan mama lg ek? Mesti teruja kalau ada katil snediri

Lelord said...

@Asrul "iLham" Sany hehehe tq2 najlaa suka mkn almond

Lelord said...

@Piasara senang la sket kan masing dah tido sndiri

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in