Lauk Kelmarin Kot

Ekekekkkee ape keheii lak tajuk entri lauk kelmarin
Muahahahha dah takde idea la tu kan..kan...
Lauk dah abis ni jek yg tinggal
3 ekor ikan kerisi
Sayur takde
Yang ada sawi masin...aku goreng jek
Sebelum tu tumis sesudu pes cili
Takkan ikan goreng jek kan
So buat le sambal velacan
Ahahahha mmg kering pasal xde kuah 
Tapi layan jek
Sedap weii lauk simple cenggini


Sawi masin goreng ni nanti antara menu berbuka puasa
Hehehehhe aku ada 2 bungkus je lagi stok
Sebelum ni banyak la juga
Dah tu makan bubur pun wajib letak sawi/lobak masin
Balik mesia nak borong banyak2 arr
Tak ketinggalan ikan bilis hehhehehhe

8 Gtau jek:

Anum said...

bestnya...

eB ezrin said...

simple2 pn best ;p

Citarasa Rinduan said...

wah!!!!!!

sambal belacan.....

Kalamhati said...

cedapnyeee..uih mcm ni dah kira heaven dah..alhamdulillah..=)

Salina@IbuAqil said...

Mama! Mama! Kami lapar ni.. Nyum! Nyum!

Mamamya said...

aku x reti arr makan sawi asin ni...lagi satu sawi jeruk ea...pun aku x pandai makan....

alinac lover said...

sawi masin ek..xpenah lg makan hehhe

ajumohit said...

Menu mcm ni pon dh sdp sgt lelord...

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in