Kuih Meletopss!!

Ekekekeke hai..hai..hai...
Salam siaran
Banyak-banyak kuih...kuih ape yg meletop
Soklan senang aje kan
Sap sap suii korang leh jawab

Hari saja la berangan nak cuba
Takde la buat byk pun
Seperti dalam gambar dibawah aje
Refer to recipe api jangan besar
Aku follow
Minyak kena banyak bior berendam
Aku follow gak
Tapi apsal kuih aku meletop
Rasa kuih sejujurnya biasa2 jek
Senang citer x sedap :(
Wakakakkaa slalu kalau aku masak mmg akan ckp sedap kan
Tapi yg ni tatau la aku yg x pandai ke hapa
Kuih dah kenyal2 tp ujung lidah tu....
Lebih air kapur kot

Ni la rupa kuih bom meletops aku
Sapa pandai  wat kuih bom??
Share ilmu ngan aku leh tak


Mintak kawan2 vote leh tak?

9 Gtau jek:

msredcheesecake said...

Alaa....tak meletop ke? Msres lagila tak pandai...hhee

Lelord said...

@msredcheesecake meletop arr merekah sket x bulat comei tu

Puan Kutu said...

sumpah tak reti.bab kuih mmg fail..:)

CIK JATT said...

ni kuih yang dalam tu ada kacang hijau tu eh. kalau yang tu, my mom pandai buat. malangnya anak dia nih tak pernah nak belajar pun. hehe

Lelord said...

@Puan Kutu ekekekkee i pun fail ni

Lelord said...

@CIK JATT heheh yg akak buat ni inti kacang merah, ada gak org buat boh kelapa, kacang ijau ada gak

puanbee said...

tak pandai jugak hehe

Bionic women said...

kalau goreng something with tepung pulut api xleh kuat then try tambah tepung gandum skit..

larradanish said...

cek bat pun tk jadi..dia merekah..n mcm terkoyak2..hhehhehe.da tu cek surrender.beli je!

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in