Semua Pasal Bersih

Hmmmm kebanyakan blog pasal Bersih 2.0
Status fb pun sama
Aku baca je....
Walaupun di Doha aku tetap nak tau perkembangan
Memang tak kuo rumah oooo
Sambil2 wat kerja pembersihan
Kejap2 tengok status dan video yg diupload FB
Berita terkini, Buletin utama, MobTV


Sedih sangat dengan apa yg berlaku
Bila dah berlaku kekecohan keselamatan diutamakan
Tak usah nak menyalahkan Polis 
Kau ingat seronok berdiri tgh panas tahan kereta tak tentu pasal? 
Kau ingat seronok makan tghari tepi jalan? 
Kau ingat seronok tinggal anak bini kat rumah hujung minggu? 
Kau ingat anak bini diorg tak risau diorg pergi kerja 
ada kemungkinan mati kena tembak? 
Mati kena langgar kereta? Mati kena belasah? 
Polis pun manusia jugak, 
bukannya robot yang kau nak maki-maki tak ada perasaan

Apa kesudahannya Bersih 2.0 ni?
Siapa nak bertanggungjawab?



10 Gtau jek:

ajumohit said...

Mmg menyusahkan je diorg ni lelord, negara aman jd kcu bilau sekejap

ayu jamal said...

owh ha ha..dia kat sana pown dok bersih2 jugak ker

s.h.i.d.a said...

setuju..dah cedera sana sini pastu nak salahkan polis..menyusahkan~

gedek! said...

pandai kamu carik gambar tu... NGAM sangat dengan tajok...

nieda said...

menyusahkan ramai org...

Em's Family said...

semua pihak bersalah, tapi malangnya yang bersalah, terlalu ego dengan pendirian masing-masing.. dan akhirnya menyusahkan orang lain jugak.. tak sanggup tengok link2 video yang ade..

hawiz said...

betol2..asik BERSIH Jjer/..hoho..

Citarasa Rinduan said...

jom main kotor2........

ehehehe.

Kalamhati said...

meh akak tolong lela memBERSIH...hehe

sama2 kita doakan keamanan negara berkekalan

ch@ said...

patutla akak beria-ia suruh kita baca. kita cari juga linknya, baru dapat baca. sob-sob-sob, huuu touching. terima kasih kerana memahami.

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in