Wordless Wednesday


19 Gtau jek:

Bionic women said...

hehehe..umah kita ada sedozen..
ketereh kampungku..hahaha

~MAWAR~ said...

WAAAAAAAAAAHHH..bestnya budu...yummy!

ajumohit said...

perah limau letak bwg and tempoyak skit...wallahhhh

zaidah said...

dah lama tak makan budu....

Aina said...

terbaek punya!hehe sedap

Lelord said...

@Bionic women ni kirim ngan member yg balik kg, so asben dia dh balik sini bawakkan skali

Lelord said...

@~MAWAR~ nyummmmm kena wat ikan bakar ni

Lelord said...

@ajumohit huhuhu celah mana nk cari tempoyak ni? courier ke sini leh wakakaka

Lelord said...

@zaidah jom kita makan

Lelord said...

@Ainasedapkan..kan..

Mamamya said...

kmdo suka ni..aku x reti makan...cencalok pun x pandai jugak....

eB ezrin said...

I LIOKE... BWK GI DOHA EH? ;P

kakngah said...

aku dah ada sebotol kat dapo tu. stok bulan pose kekdahnya..
cencaluk pun ada gak sebotol..
:P

Niena Pengembara Ilahi said...

BUDU!!!!!!!!!!!!!! lama xmkn...
yg ke 2 tu sedap molekk

Lelord said...

@Mamamyahuhuhu is aku mkn budu kalau wat air asam (cili api+bawang merah+ belacan+budu)

cencaluk pun aku x mkn eri suka arr

Lelord said...

@eB ezrin aah baru ni kirim kawan

Lelord said...

@kakngah hehehhee ni mmg stok tuk pose ni, tp ni mcm verangan nak wat nasi kerabu

Lelord said...

@Niena Pengembara Ilahi nyummmm

myamyza said...

yang penting ikan bilis istimewa lagi sedap dari selera kampung.. hikhik aku si perindu budu.. kenape rindu?? sebab nak makan budu tapi hubby tak makan, terpaksa la makan sambal velacan.. huhu

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in