Pandan Chiffon Cake

Tadaaaaaa
Ni dia kek cipon yg aku berjaya buat
1st time buat seb bek jadi

Amik resepi kat blog Sinar Kehidupanku
Tq Kak Yatie
Sedap kek ni...lembut jek
Dulu main beli jek kat jusco / tesco

Bakar guna silicon mould
Kat sini macam-macam bentuk SM ada
Lengkali nak beli bentuk lain lak

Baru2 ni beli yg kecit2 bentuk butterfly, ladybug, pastu dragonfly kot
Kalau rajin baru buat kek cekelat

Jom join Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!Jom kite klik2

20 Gtau jek:

alinac lover said...

wow! best nya nk try nnti

anismelon said...

anis minat gk na wat kek2 nie..tp xanis xbp na mkn kek2..huuu..tp berminat sangat..

suha said...

waaaaaaaa sedap tol (^_^)
nnti lek wat bisnes la hehe

Nur Hawa Mohd Zin said...

makan kek ni kena cecah air teh..heheh..kalu tak tercekik..tapi suka kek ni sebab lembut

Yatie said...

gebunya chiffon cake tu...mmmng sedapkan..tak rasa mcm beli tu..yg ni lagi sedapkan....

puanbee said...

best nya ni ..rajin sungguh akk masak yerr

Lelord said...

@alinac lover best yong sedap kek cipon ni

Lelord said...

@anismelon ekeeke minat kek tp x minat makan :)

Lelord said...

@suhaahahaha akak wat suke2 jek...

Lelord said...

@Nur Hawa Mohd Zin hahaha akak xde air teh pun belasah jek...

Lelord said...

@Yatie sedap kak, lengkali lela nak try wat cipon oren lak

Lelord said...

@puanbee huhuhu akak tak jumpe lak kek chiffon kat doha ni tu kena buat

Shiela Latif said...

ko memang rajin lah ling...selera je kek ko tu...nyum nyummm

Lelord said...

@Shiela Latif huhuhu idak le rajin sgt... tekak aku kan ngade2 mcm2 nak, kalau aku ada kat mlka ni beli jek ;)

Mamamya said...

ada lagi x kek nih??? aku baru hegeh2 nak pi cari mould silikon no..x tau rege kat m'sia murah ke idak.....

Lelord said...

@Mamamya huhuhu ada lg Is,ahli umah aku bukan ramai pun

Bionic women said...

wahh..nampak sedap...
kita x sabar nak beli oven.huhu

norhidana said...

msti sedap mkn time pns2 kan kak... gebu je
best la akak nih mcm2 blh msk

Citarasa Rinduan said...

peeh@@@@@@@@@@

terbaiklah.... semalam dah tengok.. hari nie baru ada masa nak komen..

nanti buat banyak2.. mana tau.. leh jadi usahawan berjaya di qatar..amin

lina said...

wah terbaik

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in