Bepang & Kuih Ros

Ohohoho sedapnya kalau dapat makan bepang kan

Gambo amik kat google jek...

Pastu kalau raya lak mesti ada kuih ros a.k.a kuih goyang
Btul kan..kan...
Sedapnya lahaiiii

Gambo ihsan google gak

Acu kuih goyang ni aku jumpe dah kat doha
Cuma x beli jek
Ditambah lak kemalasan nak menggoyang kan

Eh tapikan kat doha ni ada gak la wei kedua2 makanan ni
Ekekekkekee tapi aku lak yg x selera nak makan
Buatan nun dari Kerala


Jom join Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!Jom kite klik2

13 Gtau jek:

mamalieyna said...

dulu suka sgt Bepang tu..eh nama dia mmg gitu eh..lupa dh kita pnggl kuih apa tu..hehe...tp skrg tak lalu plak, manis sgt..hee~

kuih goyang?..org kedah pggl kuih loyang.. hehe...dl rajin je buat, skrg...sorang2 malas, dl buat dgn mak..hehe//

mama shifa said...

La kuih kacang tu namanye bepang?
xtau pon

Lelord said...

@mamalieyna Kuih ros tu lela panggil kuih goyang pasal nk buat kan kena goyang acu dia ms dlm kuali ekekeke

norhidana said...

bepang tu kalu sesekali mkn best gk kn kak...lyn je
kuih goyang tu feveret dana tuh kak... time raya nyai msti bt mmg sedap tul... kalu bli kt sini kadang tu tak sesadap nyai bt...

tp tgk lain mcm je kuih goyang dr kerala tu kak... hehehhe

Lelord said...

@mama shifa hehehe mmg panggil bepang tpt lain tatau la

Mamamya said...

ko suka kuih ros ker? aku ada kenal sorang makcik ni kuih ros dia mmg sedapppp sgt2...lain dari yg lain...klu raya aku mmg tempah dgn dia....ko nak try????

Bionic women said...

kalau balik kelate, kat pasar2 banyak kedai org jual makanan camni...
kat pasar tani, pasara malam, pasar borong, senang nak jumpa hehe. tapi kalau kelate mari tu mesti manis dia lebih skit ler.

alinac lover said...

nama bepang ek..bru yong tau

Shiela Latif said...

ko bila balik raya ling??

Aleyn said...

Wah..sedapnyer tengok kuih ros tu....ni yang tak sabar nak rayani..ehehhe

KSWSK said...

bepang tu ada kalanya kacang dia tengek..

Anonymous said...

buy ativan can get high ativan - mixing ativan and alcohol side effects

Anonymous said...

buy xanax buy xanax no prescription from canada - generic xanax 2mg pills

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in