Tiada Dara...Gempar Seketika


Panas dunia blog dengan entri "Si Kecil"
Aduhai "Si Kecil"...terdiam seketika tatkala membaca
Antara kasihan dan simpati
Berani "Si Kecil" memperkatakannya
Aib dan Maruah.....
Berbeza


Hmmm ramai yg dah komen kat n3 "Si Kecil"
Ada yg nasihat ada gak yg maki
Aku masih tertanya2
Berani sungguh "Si Kecil"

Jom join Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!Jom kite klik2

8 Gtau jek:

AMMAR YASIR said...

Kecoh seluruh dunia pasal ni

Lelord said...

@AMMAR YASIR tu la ramai memperkatakannya..aduhaii

Nur Hawa Mohd Zin said...

sebab dunia moden ni tak kesah ada dara teruna atak tau...seyes awe masih nitik beratkan benda ni..kalu kau tak da dara atau teruna sekalipun..biar jadi rahsia..orang tak kan tahu kalu tak da yang bgtau

Aleyn said...

Waduh....tak tak tau citer ni....kepesongan masyarakat muslim lagi lah ni....

etiey.com© said...

tp kana da budak budak zaman sekarang yang tak kisah pun tentang dara tuh... pernah terdengar perbualan mereka.. dashyat kan

SYANI said...

Tak paham la budak2 zaman sekarang. Agaknya masih tak memahami apa yang dinamakan maruah diri...

ayu jamal said...

beraninya

Yan said...

mak bapak dia tak tau ke? kalau tau agaknya apa je yang dibuat.Kesian kat budak cam ni. Baru 14 tahun you..

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in