Oh! Grapevine

Morning uols
Doha pagi lagi ni baru 8.40am
Korang kat Mesia dah 1.40pm
Baru jek check Nuff
Huhuhu ada mende baru
Tapi x penah lak aku nmpak kat blog sendiri
Muahahhaha nmpak kawan2 jek dok sebarkan kat FB
Oh! Grapevine
Bukan takat x penah nmpak kat blog sendiri
Kat blog rakan2 lain pun aku x penah dpt nak klik
Huhuhu waktu beza


Jom join Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!Jom kite klik2

17 Gtau jek:

ajumohit said...

daku susah jugak nk jumpa grapevine ni, tak reti nk cari mana hehehe

alinac lover said...

yong pon x tgk lg

mama shifa said...

byknyer earning BE dia :)

Sari Yusa Ibrahim said...

entah, tak brp paham Lord, hehe..

Lelord said...

@ajumohit huhuhu rasanya kena bw mana tau ada rezeki leh jumpe

Lelord said...

@alinac lover hahhaa cer check

Lelord said...

@mama shifa huhuhu tu jek yg ada

Lelord said...

@Sari Yusa Ibrahim kakyus,lela pun x berapa nk paham sgt byk kali dh baca pasal tutorial grapevine ni

Mamamya said...

aku lagi lah x faham....haihhh...iklan ke apa ni lord?

puanbee said...

biasa iklan ni keluar malam kak.. pastu nk tengok pergi blog femes2 haha bee selalu nampak kat blog femes...

puanbee said...

malam waktu malaysia lah ..akk siang kot kat sana

Kak Aya said...

salam ziarah..

banyaknya nilai BE dia....

EiJa ZaQuaN said...

bestnya..dpt BE..
btol tu kena rajin BW br jumpe..selalunya kat blog femes..
kebetulan semalam jumpe 2 terus kat blog eyriqazz..

eB ezrin said...

eB kena buang nuff sbb emel lamer... dh kena hack.. hu3

Adyshariz said...

wah..best tu..BE baru

Mama Gee said...

samalah kita...
setelah sekian lama tak dpt BE...
seronok2

opss terklik pulak.. :)

Aleyn said...

Hmm..x perasan pula

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in