Gambar Anak Jimmy Shanley - Zahrah Shanley

Jalan-jalan di Murai.com
Nampak gambar Jimmy ngan Zahrah
Alooooo comeinya la
Sebelum ni nampak dah gambar baby je di BeautifulNara
Hehehehe yg ni lak Jimmy bersama anakanda tercinta
Zahrah Shanley dilahirkan pada 24 Jun 2011 seberat 2.2kg
Dilahirkan secara pembedahan di Pusat Perubatan Putra(PMC), Sg Buloh

Nak baca artikel penuh meh la ke Murai.Com


Ehhh!!! ada tambahan ni hah
Kat Astro Ria ni ada lak tayang Jimmy ngan anaknya
Dalam rancangan GalaTV

Aduhhh sebak lak tengok Jimmy menitiskan airmata
Dan berharap kehadiran Zahrah menyelamatkan rumahtangga





Jom join Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!Jom kite klik2

12 Gtau jek:

Bionic women said...

tomeikan baby tu...
sian betul kat jimmy tu, hencem, kaya tapi macam tu plak kisah kehidupannya.

tapikan, kelau tengok dari sudut dunia memang kita x nampak menda yg 1 ni, tapi kalau dari sudut agama,
xtau ler balasan aper nnti isterinya dapat ek, dahlah buat gitu kat suami, plak tu suami tu anak yatim..
hati2 dengan anak yatim tu...
tuhan bariskan dalam alquran lagi tentang anak yatim ni, x kira lah dia anak2 ke, orang tua ker, dia tetap anak yatim..kan?kan?

Nur Hawa Mohd Zin said...

comel nye anak dia.harap2 gitu la kan kak..kesin kat jimmy...sob..sob..sedih juga ikuti kisah dia

alinac lover said...

tahniah ler kat dia hehhehe

addinahumaira said...

mak ayah hensem n lawa..baby pasti cute kan..

Mamamya said...

sian tgk jimmy ni....ada dgr kisah ttg isterinya dr sumber yg sgt blh dipercayai tp x dapat lah nak share kat sini nnti kene saman lak.....:)

apa pun mudan2an kehadiran cahayamata ini akan membawa keberkatan....amin

Marsha~ said...

aku rasa bini dia tu kena buatan dan hasutan org lah... gi lah berubat tradisional.. mcm tak betul je asyik nak lari rumah.. hahahaha

norhidana said...

sgt comelnyer..
moga2 pasni ok lah diaorang laki bini, sian kt bby comel tu

Puanbee2 said...

comelnya baby ,,,

Aleyn said...

Sian kat Jimmy ni...harap2 betullah anak ni dapat menyelematkan rumah tangga dia....semoga isteri dia yg kini dah pun bergelar ibu dapat sedar dan insaf dan mohon maaf kat hubby dia.....kalau nak cium bau syurgalah...

Apih El Nino said...

Kesian Jimmy. Baby tu cute :)

Yan said...

tempat isteri adalah disisi suaminye..

mujurla tak jadi ape2 masa beranak.. sbb derhaka dgn somi..

aimaniman said...

aahhh la.. ksian jimmy n baby... sapa ada baby br taw cam ne ...k

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in