Kedai Runcit

Hai semua!
Ni hah nak tayang
Dah macam kedai runcit lak
Kan plan nak g piknik
So ada la beli snack utk budak2
Mak budak pun leh gak layan

Oleh kerana family day kami postpone
Aku gantung jek dulu bungkusan ni
Oh ya..snack mesia yek
Produk Mamee......"Funkees" namanya
Lebih kurang cam twisties arr



Jom join Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!Jom kite klik2

10 Gtau jek:

Bionic women said...

tuk..tuk..tuk..ketuk rumah unty lela
"acik nak beli cikedis" sambil bagi duit 20sen..hahaha

Lelord said...

@Bionic women hhehhee beli satu aje ke?

Asrul "iLham" Sany said...

datang follow n komen

http://ilhamology.blogspot.com/2011/06/novel-terhebat-2011.html

norhidana said...

mmg dh mcm kedai runcit heheheh...
rasa2nyer mcm tak sempat nk tunggu fmaily day kak,ntah2 abis dh dibedal org budak tecik ngn akak hehehe

saiazuan said...

mkn snack time tgk movie :D



latest work
http://eleventx.blogspot.com/2011/06/atwr-comic-transformers-dan-blog.html

Nur Hawa Mohd Zin said...

kalu kat rumah di gantung camgitu...mmg habis tak sempat bawa ke picnin :)

Lelord said...

@Asrul "iLham" Sany hehehe sila2

Lelord said...

@norhidana akak kurang sket mende2 cenggini najlaa pun sama

Lelord said...

@saiazuan suke ek ngan snack

Lelord said...

@Nur Hawa Mohd Zin aduhh x luak pun awe, darling jek makan sebungkus

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in