Kuih Bakar Lagi

Tekak teragak nak makan kuih bakar
Dulu wat dlm muffin tray...meh tgk SINI
Kali ni guna foil jek
Bahan mmg ada jek kat umah
Ekekekeke ape la sgt kan...bahan asas mmg sentiasa di dapo
Xde daun pandan guna jek pes

Kalau ikut resepi bakar tuk 40 minit jek
Tapi pasal aku nak kasi lebih sket rentung bakar lebih sejam
Wakakkakakaa


Jom join Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!Jom kite klik2

11 Gtau jek:

honey amour said...

wahhh my hubby feveret ni...:)))

norhidana said...

sedapnyer nengok kak... ada org suke yg hangus2 gitu.. dana pun suke yg mcm hangus2 gitu baru rasa kering...
bestnyr

Mamamya said...

sedapnya...aku baru plan nak buat minggu depan sbb tray aku cik la pinjam.....tp mcm nak buat kuih cara pun ye jugak...tgk lah pada tahap kerajinan nnti...:D

Lelord said...

@honey amour darling suka kuih bakar melaka yg manis plus cam rasa rempah2 tu. Tp yg pandan ni pun dia makan gak

Lelord said...

@norhidana hehehe bestkan yg garing berkerak

Lelord said...

@Mamamya alah Is ko mmg rajin sentiasa... Sedapnya kuih cara huhu aku xde bekas, nk wat puteri ayu pun xde bekas balik mesia arr baru beli segala acuan

Nur Hawa Mohd Zin said...

wah akak buat ke? mesti best sebab kuih bakau melaka best...ada orang pandai buat..ada tak..sebab tak rasa pandan ngan daun limau :)

Lelord said...

@Nur Hawa Mohd Zin huhuhu akak buat yg biasa jek...melaka punya x reti ekekke

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

wahh klu dah rentung bg miza keraknyer ye lela...nyum2

Lelord said...

@Lydia Miza(Aidyl Azim) hehehhe miza keraknya yg kita makan dulu

bersama kak Es said...

sedapnya..
kalau kedah kuih bakar dia bakar bukan rupanya cenggini.

tapi kuih ni mmg sedap..dah pernah rasa

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in