Senang, Ringkas, Mudah

Hehehehhehee
Takleh fikir nak masak ape
Janji senang, ringkas dan mudah

Huuhuhu nasi lemak aje...
Sambal bilis petai
Bilis goreng
Timun
Telur
Kacang??? takyah pun xpe ekekkee




Jom join Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!Jom kite klik2

11 Gtau jek:

Ena said...

tu dia menu... perghhhhhhh!! melelh tengok.. nasib baik baru pas sarapan.. rajinnya lela ni..

Makbed said...

sok aku dlm pantang, aku tamo bukak blog ko. hahahahahahha...

Sidratul Muntaha said...

aku tak lapo tgk nasi lemak..
tpi klu ko tunjuk gmbo nasi dagang pagi2 nih..
aku sanggup ketepikan diet aku.
huhuhuhhu..
ni klu laki aku nmpk ni..
mmg confirm dia gi carik.

ch@ said...

gambar nasi tu jauh benar. meleleh tgk gambar blog kakLela ni, haih!

zaidah said...

mintak skit lelord....lengkap menu untuk bfast tu....

dieya said...

kadang2 minta makcik jual nasi lemak tu jgn letak kacang, konon nak jaga kulit.. kalau ingat laa. kalay tak ingat? belasah je laa :-D

Mamamya said...

alamak...x blh tahan ni...esok nak kene buat lah......:)

Aleyn said...

Terliur tgk sambal petai tu...mengancam iman ku yg sedang posa ini....huhu

norhidana said...

rajin akak ek pagi nih...
paling tak tahan ngn sambal petai tuh... waaaa

telur rebus tu pun beso beno kuning2 nyer... enaknyer

Nur Hawa Mohd Zin said...

sambal petai dah ada kira best kak..makan nasi ngan sambal petai pun licin

siti fatimah aka kakchik said...

oohhh...sammmbaallllll.......my peberet!!
hehe http://ibumaiyakayna.blogspot.com

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in