Papadom : Atas Permintaan

Kat Astro Prima kul 7.00 mlm ada citer Papadom
Huhuhu kat Doha kul 2.00 ptg jek ni
Dak kenit heboh cakap mcm kat cd dia
Kat umah mmg ada dvd papadom ni

Dak kenit aku ni kata nk tgk
Dannnnnnnnnnnn
"Mama jaja nk makan kopok tu"
Kena la aku check-in dapo jap






Jom join Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!Jom kite klik2

16 Gtau jek:

Black_roses92 said...

akk beli papadom besar tu kt ne ea?? tim xpnh jmp g..huhu..teringin gak nk yg besa

Mamamya said...

huhh...santai sungguh princess ni....
:) aku blm penah tgk citer ni.....

Makbed said...

aku pun nak tanya soalan yg sama macam kat atas tu. mana dpt ek?

Lelord said...

@Black_roses92 beli kat sini la...negara pasir berdengung (doha)

Lelord said...

@Mamamya huhuhu lama dh citer ni wei ko x penah tgk??

Lelord said...

@Makbed aku beli kat doha..melambak2

Mama JnJnJ@Sue@Anang said...

sejak tengok papadom saya tertarik untuk cari sebab selalu makan pun di restoran, bila jumpa dan goreng, anak saya yang nombor 2 terus minat dan suka makan macam tu saja :)
wah yg ini besar pula :)

norhidana said...

alahai dak kenit2.... pemintaan dia tu yg tak tahan hehehe

besar2 ek papadom kt doha tuh... nsb la ada kt umah ek kak, sedap2 dia nengok papadom smbil lyn papadom hehehe

Lelord said...

@Mama JnJnJ@Sue@Anang sama la najlaa pun mmg suka mkn camtu jek, papa dia pun sama huhuhu

Lelord said...

aah dana kat sini dari kecit2 sampaiyg beso ada...macam2 size

Bionic women said...

dulu arwah atuk kita selalu buat sendiri papadom ni, ingat lagi camner dia tumbuk kacang ijau ngan segala rempah guna lesung, then jemur ler..amcam2 proses ler..

rindu a kat dia...atuk kita org india.mumbai mari

ajumohit said...

besarnya papadom tu, emm tingin pulak hehehe

mommyYen said...

adeh eh,cute.banyak stok kopok jaja.. ni kompom mama tolong habiskan..hehe

ct N honey said...

boleh habis ke mkn seorang byk tu

Izan Ishak said...

alaaaa...sedapnya kak. nak juga sekeping dua!

Puan Kutu said...

besonya papadom..

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in