Tengah Bz Ni..Sumer Pasal Fasha Sandha

Muahahhaha bukan aku bz pasal kije packing-mempacking yek
Yg tu hampir setel...sket2 je nak adjust
Tp skang ni tgh bz skodeng citer panas FS
Klako2 aku baca komen2 kat OhBulan & BeautifulNara



Ok la kasi aku sambung baca dulu yek..
Pesanan penaja
Hehehehe jangan lupe klik..


Jom join Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!Jom kite klik2

7 Gtau jek:

Mama Zharfan said...

dunia artis :)

mzhany said...

a'ah hany pun tahu dr opismate hehehhe

puanbee said...

kontrobasi betui lah fasha nih!

Adyshariz said...

mmg klakor..giler glamor ni

Citarasa Rinduan said...

memang melampau lah si gile kontroversi tu

Ogy said...

dah agak dh derang ni takkan kekal lama...

hal2 bercinta putus cinta pun nk kecoh2...alahai...

Leya... said...

nyampahh !! punya la nak tuduh nora tu bersalah, sampai tunjuk bukti itu ini. Bukan dia nak salahkan jejai dia tu. jejai tu yang salah, tipu nora buat apa kata dah putus ngan FS sebelum tu. Ha nora, xyah la nak baik2 ngan jejai tu, cari yang lebih baik. aku ni nyampah ceta ni tapi suka nak amik tau gak. hahha

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in