Mood Ke Laut

Arini jek bangun lewat, kul 11 pagi baru aku ngan najlaa bgn

Hah jgn lak korang igt aku manjang tido yek

Kul 4 pagi dah bangun, kan darling nak g kije

Buat sandwich jek..tu je yg larat

Ikutkan ati malas nak wat pape

Uhuhuhu bukan zalim aku x sihat ni

:ngiler:

Darling g kije aku sambung baring dan bermalas2 atas tilam

Najlaa terjaga kul 8 pagi kokol batuk

Aku bagi ubat batuk pastu soh tido balik

Ikutkan dia nak bangun dah tgk tv

Aku cakap najlaa nak tgk g tgk sorang

Mama x larat ni nak tido

Huhuhu so kami 2 beranak sambung la ZzzzZZzzzz

:ayuk:

Arini kepala agak pening2..nak masak pun x larat

Ingat nak wat bubur jek, carrot lak xde

So Mc'Delivery jek

Tadi darling kol dia kata xyah la masak

Balik kije kang kuo makan kat hotel...ekekekeke aku tipu jek ni

:puppyeyes:

Sebab tu le mood aku ke laut ni

Nak BW pun x larat

Mana sempat jek aku jeling2 sket



7 Gtau jek:

DiNaZ said...

hurm....dah x sihat nam masak kerr nak berkemas kerr semua ilang moodnya...harap cepat sihat!^_^

PuanBee said...

sabau jer lah kak!

aNiS tHe BumbleBee said...

sama laa kita..mood masak mmg dah ke laut..tgk peti ais pun tak selera..tihihi!

pipoq said...

huu..baru je pagi tadi ok sket demam..tapi dah wifey ngan anak lak batuk2 + flu..

Mamamya said...

dah pi klinik/hospital ke belum....?

get well soon....

erienz said...

jgn buat kejelah, rehat dulu...dan gi klinik...

Papa Mifz said...

la ingat kan betul2 ke laut td...hehe

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in