Roasted Almonds

Sesi tayangan perdana lagi
Kalau dah mengunjung ke Souq ade la mende2 yang dibeli nak bawak balik
Masuk le ke kedai Al-Qudsi Sweets
Tujuannya nak beli pistachio ngan almond

Pehh macam2 jenis kekacang ade
Yang aku x penah jumpe pun ade ekekeke
Pastu ternampak la ni hah...


Almond gak ropanya..cuma ade lagi kulit
Ekekekeke kejakunan
Selalu kan jumpe yg terus ngap tu je
So beli gak le roasted almonds
Ni dah siap ngan garam
Sedap..beli sekilo
Dah macam2 beli ni
Hehehehhe karang lebih muatan lak


Kena la rasmikan dulu kat umah
Dak kenit pun suke makan ni

14 Gtau jek:

ieda said...

memang sedap .. yg ini dah campur masin dan manis kan .. so lagi sedap .. biasa tuu akak makan yg x dicampur perisa layie :)

Yan said...

terus ke kena kupas kulit nya tu?

mummy_ayu said...

uih..memang cedap tu...nak cikit..

Lelord said...

@ieda aah ni dh masin..sedappp

Lelord said...

@Yan ke kupas dulu baru ngap kak yan

Lelord said...

@mummy_ayu hehehheh meh la

Mamamya said...

wah sedap tue....mahal x? sekilo brp QR.....

Lelord said...

@Mamamya sekilo QR56

Sha@Mama Tina said...

tak ke masin lord..?? aku rasa dengan natural flavour dia lg sedap kot..

alinac lover said...

suka jugakk

Mama Zharfan said...

me jenis tak suka mkn kcg apa2 pun hehe

me dh click ur HB utk ari ni :)

Lelord said...

@Sha@Mama Tina xde masin sgt..just nice

Lelord said...

@alinac lover sedap kan

Lelord said...

@Mama Zharfan hehhehe kacang x suke, coklat pun x suka huhuhu rugi2

tq2 singgah klik lagi

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in