Eh Pesal Tangan Aku Ni??

Tu nampak tak tanda2 kat tgn aku tu
Ekekekkeek tanda2 penuaankah?

Tatau la pasal cuaca ke mende kan
Kat tgn ni cam menggelupas..pastu cam ala2 luka2
Pedihhh

Najlaa kat kaki..tanda2 camni gak le
Lain tempat xde..cuci pakai dettol udah
Sebamed pun dah..
Hmmm ntah le
Harap 2 melarat arr

Lupe lak aku nak intebiu kengkawan kat sini
Kot la dorang mengalami masa'elah yg sama
Ke aku jek..adehhhh

Tapi ni dah hampir baik la..ade la dekat seminggu kot
Ni gambo tangan ni aku baru snap
Ritu cam lagi teruk

Muka pun camtu gak..huhuhu xyah le amik gambo muka kan
Menggelupas..time cuci muka pedisss
Pakai moisturizer pedih gak

So jalan penyelesaian tuk wajah adalah cuci ngan air jek

11 Gtau jek:

ZanaNordin said...

iskh...camne leh jadi camtu
gi check kat klinik ler lelord....
or cari cream kat farmasi..takut melarat plak nanti

BIONIC WOMEN said...

pasal cuaca sejuk ritu kot..
lelord kita ada wat entry utk awak, jap2 ag kita post..jenguk yea

Lelord said...

@ZanaNordin tu la kan..kena g spital xpun farmasi

Lelord said...

@BIONIC WOMEN wah apekah ni? ok2

Shiela Latif said...

ko kena gi farmasi lord...mintak advised produk yg sesuai masa ko kat sana...biasalah tue, cuaca kat tempat org tak sesuai ngan kulit org kita yang pan asian nie...muehehe...laki aku masa kat jepang pun pakai lip balm...neglupas teruk...aku rasa ko pakai produk clinique kot??...

Lelord said...

@Shiela Latif hehehhe akan kuusahakan ke arah itu

Zaidah said...

pergi carik ubat klu tak mesti melarat...

kakyong said...

selalu ker terjadi mcm ni..

x pernah plak terjadi..

Nia said...

Nampak mcm allergy aje tu yang. kena pakai cream kot. tak pun sensitif dengan sabun cuci ke?

senang2 jemput join ya
Baby & Me Shopping Style Contest

PuanBee said...

uit alergik apa2 kot..

Citarasa Rinduan said...

arlegik kot...maybe sbb cuaca

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in