AFC Asian Cup Qatar 2011

Kalau la Mesia masuk kan best hehehhee
Demam Piala Suzuki x setel lagi ni gara2 KFCM
Idaman Malaya tu....

Ni hah punya la ramai yg queue nak beli tiket
Meriah btul kat Villagio
Benonya ni pic 4 ari lepas
Camne aku terlepas pandang kat "DSLR" aku..hehehhe pasan
So ni le baru nak wat n3

Tatau la match ape time ni
Tapi mmg sesak kat Villagio
Aku rasa mesti tuan umah punya match
Pasal ramai beno pak arab berjubah bawak bendera..siap conteng2 muka lagi
Pastu masa kitorang nak balik tu ade la geng2 qatari kot siap ngan keta berhias dorang
Cam pesta jek

Oh ya! darling ade dapat 2 tiket..QG la bg
Mana cukup 2 tiket dah tu najlaa nak boh mana
Iran vs Korea Utara kot..15hb ni game
Tapi darling kata xyah le tengok
So dia dah kol kawan dia tya RG ade bg ke tiket
Bagi kat member jek..
Eh korang ade ke yg nak??

Cam biasa la kan..kena la enterprem...
Ishhh dak kenit ni g tgk blkg lak



4 Gtau jek:

wahida said...

x minat bola, tapi hubby fanatik sungguh!!

Mama Hanim said...

perrhhh layan bola tu..best2..hehe..

Shiela Latif said...

comel no mama najla tue..ekekeke

nieda said...

demam bola lah pasni

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in