Suar Katok Princess

Ekekekkeek ngekek2 aku nak wat tajuk nih
Korang tau ke suar katok tu hape...lallalallala
:nggaya:

Korang penah ke dengar "suar katok?"
:gatau:

Aku masa kecit2 dulu slalu dgr perkataan ni...
Suar katok..
Skang jek cam xde dah..hahahha ke aku yg x penah dgr lagik

:ngacir:

Al-kisah smlm kuo g Landmark Mall
Dak kenit kata nak "cepender pinsess"
Hualaaa kemain lagi ni
Sumer mende kena tema pricess
Papa dia dah bunyik...najlaa botak la papa pasni
Hahhaha seperti biasa jawapan aku
Alaaa yangg anak sorang jek..
Btul kan..kan..
Kalau dah berderet kena pikir gak le

Ni arr "cepemder pinsess" a.k.a suar katok dak kenit

Semalam hasil rembatan dak kenit adalah spender, baju tido, buku
Aisehhh asik najlaa jek pow papa..bilernya time mama nak merasa ni

Semalam masa lalu kat esprit..aku ckp..."yangg nanti u banje i lingerie esprit ek"
Hahahahahhaa


13 Gtau jek:

Salina@IbuAqil said...

Alamak mama!!! Suwetnya!!! Ibupun dah berkenan 2.. ;op

Gadis Kampung said...

GK suka la seluar pander najla tue...cute sangat...nak beli juga la....

Lelord said...

@Salina@IbuAqil hikhikhik..ibu suke ek..comel tau

Lelord said...

@Gadis Kampung wah GK pun mau gak

PuanBee said...

haha kalo 3 mcm bee nih sorang mintak tetiga pun nak..wahh ..sonok jd najlaa eh..

Zaidah said...

masa kecik2 dolu memang mak n abah sebut suar katok...maksudnyer suar kecik itu ada dalam dah....tapi nice aje panties najlaa

Joy said...

tau sgt suar katak tu..kecik2 bese pakai ;)

Mamamya said...

waduh2 princess ni.....kemain lagi yerk...berderet suar katok... ^__^

Zue AnnaLeeya said...

dah bese paggil suar katok masa kecik2 dulu... hehehe...

Marsha~ said...

hahahahaha.. emaknye nak jugaaakkkk...

Shiela Latif said...

aku pun lama tak dengor suar katok nie...terkenang lak...haha

adeiii...teringin gak aku tengok lingerie itew...ehehe

BIONIC WOMEN said...

Dhiya x berkenan sangat ler ngan princess ni..pelik jugak budak tuh..comel spender tuh, tapi Dhiya dah banyak sepender..aritu balik kg UMMI dia(mak sedara dia) bagi 12 helai..double pack punyer...
jimat duit mama..haha

alinac lover said...

hahhaa yg ni yong suka hahha

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in