Best Ke Ek Pakai iPhone 4??

Huhuhu soklan aku tu berbaur jeles ngan sesapa yg ade iPhone

:sombong:

Kalau aku dapat mmg best la kan

Agak2 darling tunaikan x ek...ekekekke

Pastu nak le yg 32GB gak walaupun aku cam buta sket bab2 teknologi ni

Korang2 yg ade iPhone4 sila la komen


5 Gtau jek:

baincardin said...

bain teringin gak nak iPhone 4 tapi belum cukup bajet lagi...^_^'

Ena said...

ena.. akia je yg ada tu.. iphone 4 tak masuk dalam wishlist ena.. tp klao dapat tu. yabedabeduuuuuuu!! haha

Yan said...

Pujuk lah lebih2 sikit. Cair nanti dibelikan lah tu

Eila said...

kita x der iphone4...heheheh

EiJa ZaQuaN said...

huhu..compom best ..kalo dpt i phone 4 ni w/pun sbnrnya eija pun pakai hp biasa jerk..huhu

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in