Paper Bag Beso

Malam td darling balik kije
Bukak2 jek pintu bimbit paper bag beso gedabak
Aikss..aku nampak dari jauh jek kaler maroon
Ishh nak kata besday aku lama lagi ekekkkee
Wakakakaka kot la nak wat surprise kan belikan aku handbag ke

Ropanya...
Tu nampak ade print QatarGas
Hmmm kompeni bagi

Ni hah isinya...igtkan coklat ke, barang kemas ke
Enhanced by Smiley Central

Ohhh diari ropanya...cun gak packaging camni
Masa kat petronas dulu biasa jek..sama gak la ms aku kat cimb

Opss!! kotak ni bertingkat
Calendar ngan note book siap ngan sticky pad, pen
Best gak

Aku tya darling pesal baru dpat
Muahahaha dia kata mmg sumer org baru dpt smlm
Kapal lambat sampai kot....ekekeke aku igt dia nk wat lawak
Btul la kot pasal aku tgk ade cop made in italy
:-/

22 Gtau jek:

Zana_MamaBatrice said...

wah...cantik giler packaging dia..
sayanggg oo....kena simpan that kotak

Rohani Hashim said...

lela, chanteeq nya diary nyer.exclusive nye kotak jugak paperbag.beshhh

Mama Zharfan said...

cun!! i like :)
me dh click HB utk ari ni :)

Khumaera Ismail aka Mariam Ismail said...

cantik~!! =)

matahati-aishahazhar said...

cantik.. kreatif..

order dari italy ye

Leya Faizal said...

haihhh jeles tul tengok. gojesnya diary!. mak nya diari, company dok bagi2 lagi.... :(

Lelord said...

@MamaBatrice tu la pasal kan

Lelord said...

@mzhany kannn, dulu ms kije kat bank biasa2 jek, paling best pun ms praktikal kat TNB (corporate comm dept)dpt la yg syanteekk

Lelord said...

@Mama Zharfan hehhehe i like oso..

macehh yek

Lelord said...

@Khumaera Ismail tq

Lelord said...

@rATu kEBaYA hahahha agaknya la kot

Lelord said...

@Leya... ekekekkeke

AishaAminudin said...

wah..cantik giler packing dia..

loLaa_nurafizza said...

cantik la diary tu..

Abu Zafran said...

cantik giler packaging die...susah dpt kat m'sia nih..hek3...nice3....


salam perkenalan blogger
jom singgah my blog di
http://zubir5588.blogspot.com

Lelord said...

@Mama Zharfan done MZ

Lelord said...

@Adyshariz heheheh aku pun kagum smlm tgk

Lelord said...

@loLaa_nurafizza tu la sblm ni x penah dpt lg camni ms kt mesia

Lelord said...

@zubir othmansalam kenal zubir

~ Lady ell ~ said...

cantik ekk packaging dier.made in italy plak tu...vavava...

erienz said...

cantiknye...

Unknown said...

peeh...
kak lelord...gile mewah dapat nie..

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in