Go Green

Nak kata aku ni suka berkebun tak jugak
Kat farmville tu ade la gak
Hehehehe umah kat Melaka tu ntah camne la pokok2 bunga aku
Kalau ujan ade la dapat air
Takpun kalau bibik si Marsha siram pokok
Dia simbah skali pokok aku ok gak le...masih bernyawa

Hmmmm sejak dok sini aku byk kali dah usha pokok2
Pehhhh mahal nak mampos
Alah bukan pokok ape sgt pun...
Daun keladi tu jek...
Kat nursery mesia bape hengget jek kan pot kecit
Sampai la skang janji darling tinggal janji
Kata nak belikan aku pokok, sampai ke sudah
Camtu gak dia yg plan nak tanam kunyit la, serai la
Tanah beli, pot yg panjang tu beli dah
Yang bulat pun beli tp....

Oleh kerana aku ni nak gak kempen rumah hijau
Aku beli mende ni
Enhanced by Smiley Central

Genap seminggu tumbuh dah rambut kaler ijo tu
Hahahhaha jadik la kan
Enhanced by Smiley Central

:sinchan

23 Gtau jek:

miezaniera said...

hehe comelnye..nk satu boleh ;D

norhidana said...

heheheh... tak try tnm kaktus ke kak?kot2 senang nk jaga... heheh itulah nnti tuh ada lah tu hubby akak tnm tuh lps tgk akak duk bt kempen hijau...

tp comel lah patung rumput tuh...
dulu2 pun dana rajin bela sekor... suke bile rambut dia tumbuh... cume pastu dh botak ilang terus...

midiaida said...

hihihi..cumelnyeee!!!..kat sane jek ke ade kak???..nak jgk bley???..heheh..

Nini D.. said...

ok gak tu..ada gak pokok ijau :)

BIONIC WOMEN said...

comelnya..kat sini mana nak cari ek???? terbekenan ler plak..

Salina@IbuAqil said...

comelnya mama.. macam nak juga ler benda alah ni.. :D

EiJa ZaQuaN said...

heheh,,cute sangat..mmg sejuk mata memandang..:)

aishah aka rAtU KeBayA said...

cute.. hehehe

ieda said...

cantik pokok tu..

dieya said...

hahaha comellllll!!!!
buleh makan tak rambut ijo tuh?

Shiela Latif said...

@dieya e'eh..e'ehh...comelnyer pasu itew...macam2 ada kat sana yek lord?

Lelord said...

@miezaniera ekekekek comelkan..mcm2 bentuk ade

Lelord said...

@norhidana cactus ek..ok akan dipertimbangkan

Lelord said...

@midiaida kat mesia pun ade rumput cenggini....penah nmpak

Lelord said...

@Nini D.. hahahah kan...konon nk bg sejuk mata memandang

Lelord said...

@BIONIC WOMEN hmmm xigt la mana tp mmg kat kl yg lela nmpak

Lelord said...

@Salina@IbuAqil wakakakakak sumenya suka kan mende chumil ni

Lelord said...

@EiJa ZaQuaN btul2..nanti dah panjang sket baru trim

Lelord said...

@aishah aka rAtU KeBayA hehhehehe

Lelord said...

@ieda cantik dan comel kan kak ieda

Eda said...

waa...comel...hihi

♥ NBQ ♥ said...

weh bende ni dulu masa zaman aku kat uum ada jual n aku pon sempat tanam..tp xtahan lama aaa

larradanish said...

haku pun dulu penah menanam hini..hhehe..cute kan!aku beli kat kedai rm2..

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in