Black Kohl

Sape penah pakai ni?

Aku pun baru jek guna menda alah ni

Best gak

Cantik...ekekekkeee

Aku la rasa mata aku nampak cantik

Tengah berkira2 nak wat GA lak pasni....


17 Gtau jek:

BIONIC WOMEN said...

buat ler, buat ler..macam jugak benda tu..eh pakai dia macam celak jer kan? ke lain ek? sungguh macam jakun diriku

PuanBee said...

apa tu kak ? bee pakai eye liner biasa je lah..hikss

buat lah GA tp jgn yg susah2..hehee

Makbed said...

takyah le wat ga. pAS SATU KAT aku. Aku mencari mende seperti ini sekian lama. Kalau kat sini ada org jual sebatang rm17. sama ke?

Citarasa Rinduan said...

kak lelord

tolong belikan sebatang utk ku..ayu belum pernah guna..
hehehheheh

GA? i like

mamalieyna said...

waah pakai ni, sure tmbh cun! ^_^

buat la, kasi hadiah mende tu..hehe..

aima in luv said...

kak tgkap la gambar.. nak tgk mata akak.. hehe

Lelord said...

@BIONIC WOMEN ekekeke cam pakai eyeliner jek

Lelord said...

@PuanBee sama arr penggunaan cam eyeliner

Lelord said...

@Makbed vavavvava byk untung itu olang,aku tau makbed mmg ramai yg jual mende ni 0n9

Lelord said...

@Citarasa Rinduan nak ek? tu la cam nak wat GA bg black kohl ni

Lelord said...

@mamalieyna insyaallah akan kubuat

Lelord said...

@aima in luv hehhehe

Anawahid said...

uittt sebtg sana berapa???... murah ke???... kalo murah bole la kim camni, ngko nk balik kan3... kalo ko present pon cantik gak!... ekekeke

Sha@Mama Tina said...

Lord..kalu nak wat GA kena bg hadiah menda tu lebih2 sket..hehehe..aku yg jakun ni pun terasa nak jugak..kuang3x

mzhany said...

lela, aper tuh? ahaha taktahu sgt bab bab makeup ni. alaa buat la GA buatla...tp jgn syarat susah2 hehehe

kakyong said...

x reti guna mendalah ni... seumur usia x pernah ade celak/eye liner....

larradanish said...

ai pun pakai lord...ada 3 ketui simpan bat stok..cun..boleh bat efek arabic eyes..hehhee

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in