Picnic & BBQ @ Sealine

Pepagi dah bangun yek..xde la pagi manapun

Siapkan ape yg patut

Wakakakkaa lembs gak aku nak menggulung Tortilla


Biler darling kata ramai dah kumpul bawah lg aku kelam-kabut

Baru nak mandi hehhehehee

Kul 9 lebih kami dah kumpul kat bawah

Tunggu mana yg lom sampai..biler dah cukup baru leh gerak kan

Kena gambo dulukan sblm gerak...

Heheheheh dah smpai pun kena la amik gambo gak

Perjalanan menuju sealine lebih kurang 40 minit kot

Sampai2 jek pasang khemah tuk budak2

Hahahhaha xdenya dorang heran nak masuk khemah

Masing2 wat hal masing2...

Mana yg nak berguling atas pasir

Korek pasir

Main bola..boomerang lg

Bapak budak join gak yek

Layan eskemmm


Para suami dok dapo yek hehehhe

Muahahhaha bbq session la kan

Ehhh aku nak gak posing sini..beli lama dah x penah guna lg bekas ni

Para isteri makan2 hehehehe

Macam2 makanan ade...bihun sup, mee sup, nasi goreng, nasi lemak

Bihun goreng,ayam goreng, tortilla hehhehe ni aku la yg bawak

Sumer gara2 tergoda tengok Jaja'z punya

Ni la ropa popcorn ciken tortilla haku

Acara gemilang..makan buah pelam

Sesi memancing pun ade...


13 Gtau jek:

mzhany said...

sronok tuu ramai2 kan...

Ena said...

bestnyerrrr...
naper tak ajak sama? ;P

BIONIC WOMEN said...

wahhh..bestnya piknik...
tomeinya topi najla pakai tuh..
"eh, org panggil topi ker?"

Lelord said...

@mzhany aah sonok ramai2...kami g 7 famili

Lelord said...

@Enaekekkeee kalau ena dkt ajak dahh

Lelord said...

@BIONIC WOMEN hehhehe iyer kot topi...tutp tinge skali supaya x sejuk

Mamamya said...

aduhai...bestnya.....lbh2 lg tang tortilla tue..... :) x sempat aku nk buat firas dah nak kuar pulak...ehehehe....kene hold smpi habis pantang la nampaknya....

Lelord said...

@Mamamya hahhaha makanan sihat ni...

larradanish said...

korang ni lord...asek makan ajeww..buat diet aku kelaut ajew tau..tak lama lagi obes la aku balik..tanakkkk ...mintak simpang!

Yan said...

Seronoknya kumpul reramai dan picnic.
Tak panas ke kat pantai tu.

Lelord said...

@larradanish alah larra kami kumpul bukan slalu pun...time kumpul reramai ni baru leh mkn puas2 heheheheh

Lelord said...

@Yanpanas kak yan..cahaya matahari tu jek..tp sejuk benonya tgh winter ni

EiJa ZaQuaN said...

wah akhirnya berpicnic n ber BBQ..
sernoknya weiii..

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in