D'Layla vs Delaila


Salam semua
Aku tgh layan Samson & Delaila

Ekekekke tetiba lak aku leh tingat jaman2 blajo dulu
Aku slalu guna nama D'Layla selain nama pemes aku Lelord

Sedih lak time ni tadi

Huhuhu...
Norlela...Cahaya Malam
Dan kebetulan aku mmg dilahirkan malam
Ekekeke tu pasal gelap skit
;)



Jom join Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Jom kite klik2

11 Gtau jek:

Rohani Hashim said...

ooo baru tahu leilaaa tuh born at night...

coffeepinkee said...

bguss ahh web tuhh.bole bg mkne mcm2 nme.

cikpuanhady said...

ooo. baru tau makna leila..takper, hitam manis kata orang lagi comey..

Jom skodeng :Notre Belle Histoire

Bee said...

cerita ni mcm best jer kak..baru stat dah best !layan...

BUNGA said...

ada cerita baru ke.. nak carikla.. hehe

Lelord said...

@mzhany ekekekkekee

Lelord said...

@coffeepinkee nama akak dlm senarai

Lelord said...

@cikpuanhady tu la hitam2 si tampok manggis, walaupun hitam darling kata manis wakakaka

Lelord said...

@puanbee aah kan..akak pun rasa mmg best

Lelord said...

@BUNGA sila2 cik puan bunga...best ni

::nuRuLaDHar:: said...

bes tak crite tu? huhu da lame xtgk tb..huwaaaaaaaa

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in