Beli Pasal Aku Suke Tin Je

Hahahhah mmg btul
Aku cam suke lak tengok tin air ni
Hak A&W tu yg paling suke...setin QR2.75
7up tu pasal aku nak rasa..ni lak QR3.75
Beli setin sejenis huhuhu

Aku bukan peminat root beer..tp tin dia ni wat aku teruja

Ekekekeke saja je nak menunjukkan betapa king sizenya air tenaga berapi tu

4 Gtau jek:

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

wah..mana nak cari kat malaysia nie...

7up perisa cherry lagi tu...sure sedap

pipoq said...

cantik tu..kalo A&W tin kat Malaysia, biasa je corak dia..7-up pun takde perisa lain selain lemon tu je..

alexa yussida said...

akak mmg suka bnda yg pelik2 kan..hehe:p

il ya na said...

k.lela balik mesia t bwk la balik 7upmcherrrrrrrrii hehehe

 
Copyright © Mama Najlaa Punya | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top|Sign in